همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و آکورد و متن آهنگ یکی شدن(واسه من گل نفرست) از احمدرضا نبی زاده

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن:


6/8 شاد شرقی


Dm       C           Dm                                    A#                           C           A
واسه من گل نفرست دیگه دوست ندارم             نمی خوام گذشته ها رو باز به خاطر بیارم

Dm                      C        Dm                  A#                         C               A
می دونی میون ما هرچی بود گذشتو رفت          اون بهار آشنایی خیلی زود گذشتو رفت

A          Gm            A#                                   C                           A
دیگه از دوست دارم حرفی نزن                         آخه عشقی نیست میون تو و من

A             Gm           A#                                      C                       A
من و تو بنده این ما و منیم                               اما عشق یعنی با هم یکی شدن

A                                 Dm                                   F                       G                      C
از دلم می پرسم آیا تورو می بینم دوباره            می پیچه صدات تو گوشم که با خنده می گی آره

A                  Dm                                             F                      G                  C
خنده های تو فریب گریه های تو دروغ                تو چی بودی واسه من یه چراغ بی فروغ

نظرات 3 + ارسال نظر
شهرام چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:29

ممنون عزیزم

خواهش میکنم!

پولاد شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:56 http://3dgostar.blogfa.com

درود . فقط میتونم بگم به اندازه یک دنیا ممنوم که کار منو راحت کردید
موفق و پیروز باشید

سلام آقا پولاد
خواهش میکنم!

پیام جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:48

سپاسگزارم

خواهش میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد