همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و آکورد و متن آهنگ ونک تجریش از آرشا

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4


Dm                            Am

ساعت ۵ عصره من با یه شالو پالتو


Am                                Dm

 دست تو را گرفتم راه افتادم تو مترو


Dm                              Am

راه افتادم کنارت تهران بهم بچسبه


Am         F                               Dm
اونقدر هواییم کنی اونقدر باهات بیام که

Dm                                     Am

یه روز اگه نباشی تجریش برات بمیره


Am                                    Dm

ونک همین که رفتی ذات الریه بگیره


Dm              A7                  Am

بخند بگو روانی ببین به چی دلخوشه


Am           F                       Dm
بخند میبینی بی تو تهران منو میکشه

Dm            A7                  Am

عاشقتم دفاع کن لطفا ادامه بده


Am           Bb                        Dm

خودکشی میکه شهر با من ادامه بده


Dm                A7                     Am

خودت بهم بفهمون تفریح بی تو مرگه


Am              F                         Dm

تهران را خوب مرور کن اونقدر منو ببرکه


یه روز...

نظرات 7 + ارسال نظر
♛Admin♛ چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:58 http://facebookbaz.blogfa.com/

خدایـــــــــش آهنگ خیلی باحالی بود

قابلی نداشت!

الهه پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 http://artist-2000.blogfa.com/

قالب جدید مبارک.

مرسی عزیزم!

رسول پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:09

سلام امکان داره اکوردش رو هم بگذارید؟

چشم به زودی میذارم!

خاطره جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:31

من تا کلاس دوم تقریبا هر روز مدرسه رو گریه می کردم چون فکر میکردم منو یادشون میره که بیارنم خونه
ان شاالله همیشه شاد باشی
اینجا برف نمیاد
اره این اصن به اعتراضا گوش نمی دن معدل من 19/98 بود رفتم اعتراض زدم خو 2صدم چیه بکنیدش تو چشمتون اونا هم گوش ندادن
آجی مریم من تو و مرضیه رو از بچه های نت که الان فعالیت می کنن باهاتون صمیمی ترم

الهی!
مرسی عزیزکم
واقعا 19.98 شدی؟! بابا ایول خیلی تبریک میگم!
واقعا خاطره جونم؟! خیلی ممنونم منم عاشـــــــــــــــــــقتم!

Mohammad شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:21 http://behesht zahra

ممنون به خاطر آکوردا

قابل شما رو نداره!

poofh سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 22:10

یه اهنگ فوق العاده زیبا واقعا ممنونم

خواهش میکنم!

[ بدون نام ] جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 18:04

عاااالیه مرسی

خواهش میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد