همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و آکورد و متن آهنگ پرواز از گروه آریان

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:6/8 شاد شرقی


Am....G..............F........................G............................Em.........................Am

گفتی میخوام رو ابرا همدم ستاره باشم        تو تک سواره عاشق من پریه قصه هاشم


Am...G............F........................G................................Em....................Am

گفتم بجای شعرو قصه های بچه گونه            با هم بیا بسازیم زندگی رو عاشقونه


Am..G.........F...........G............................Em.........................Am

ما دوبال پرواز مرغ عشقیم                           پر میگیریم تا اوج آسمونا


Am..G.........F...........G............................Em.........................Am

جای حسرت تو فلب ما دوتا نیست               نمیمونیم با غصه تک و تنها


Am.........G............F.........Em............Em...........................G.............F

دو کبوتر وقتی که دل به هم میبازن              عاشقونه با هم میسازن آشیونه


Am............G..........F.........G...........................................Em.........Am

بیا ما هم مثل کبوترا بسازیم                      زندگی رو ساده و پاک و بی بهونه

نظرات 8 + ارسال نظر
ღ♥Marzieh♥ღ چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:05 http://mamazi79.blogsky.com

این آهنگو خیلی دوسش دارم

منم همینطور!

بهزاد پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:16

چقدر این آهنگ دوست داشتم .خاطرات نوجوونی زنده شد

منم خاطرات بچگیم باهاش زنده میشه!!!(البته هنوزم بچه ام!!!)
یادمه چه 4-5 ساله که بودم ازین هدفون گنده ها گذاشتم تو گوشم و نشستم از آهنگای گروه آرین(تصویری بود)گوش بدم و شروع کردم باهاش خوندم یهو دیدم مامانمو و بابامو و آبجیم دارن بهم میخندن!!!
اونجا بود که فهمیدم داشتم داد میزدم و میخوندم!!!!

بهزاد پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:17

چقدر این آهنگ دوست داشتم .خاطرات نوجوونی زنده شد

♛Admin♛ پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:21 http://facebookbaz.blogfa.com/

6/8

اغا اینو دارم خیلی قشنگه کلن با اهنگش حال میکنم یه حس تراوت و تازگی میده بهم

منظورت طراوته دیگه؟!
منم خودم اینجوریم!

مهدی شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:54 http://guitarbafgh.blogfa.com/

سلام
عالیه وبت اکورد هم زیبا بود و خاطر انگیز...
به من سر بزن خوشحال میشم

سلام
خیلی ممنون
خوشحالم که وبم به دردت خورده!

هومن چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:04 http://alban.blogfa.com

سخت میترسیدم از اینکه من از نژاد شیشه باشم و شکستنی … او از نژاد جاده باشد و رفتنی …
آری روزها گذشت ؛ همان شد : او رفت و من شکستم …

محمد دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:16 http://m-bibak.blogfa.com

ب منم سر بزن...

محمد دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:52

مرسی مریممممممممممممممممممممم

عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

خواهش میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد