همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و آکورد و متن آهنگ یارم بیا از گروه کیوسک و محسن نامجو

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید



لینک دانلود با صدای گروه کیوسک


لینک دانلود با صدای گروه کیوسک و محسن نامجو


آکورد و متن:

ریتم:2/4

2{Em-Bm-Gb-Bm-B}

Bm           Em
آی یارم بیا دلدارم بیا

B           Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا آآآ

Bm           Em
آی یارم بیا دلدارم بیا

Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا

Bm           Em
(دلبر جانمه ماه تابانمه

B-Bm            Gb
به پیش من بیا بیا)2

Bm           Em
آی یارم بیا دلدارم بیا

B           Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا آآآ

Bm           Em
آی یارم بیا دلدارم بیا

 Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا

Bm             Em
(از بدخشانمه آرام جانمه

B-Bm            Gb
به پیش من بیا بیا)2

Bm           Em
آی یارم بیا دلدارم بیا

B           Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا آآآ

Bm           Em
آی یارم بیا دلدارم بیا

 Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا

2{Em-Bm-Gb-Bm-B}

Bm           Em
(آی یارم بیا دلدارم بیا

B           Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا آآآ

Bm           Em
آی یارم بیا دلدارم بیا

Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا)2

نظرات 7 + ارسال نظر
♛Admin♛ پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:34 http://facebookbaz.blogfa.com/

کیوسک خیلی آشناس ها

راستی میدونی آهنگ وبمو کی خونده

من تو کامپیترم پیداش کردم ولی اسم نداشت فکر کنم فریدون فروغیه

اکثرا این آهنگو به اسم فریدون فروغی میشناسن ولی این آهنگو رضا روح پور خونده اگه یه ذره دقت کنی متوجه فرق صداشون میشی!!!!

بهزاد پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:59

من که سر در نمیارم.. ولی دمت گرم خودت نوشتی

مرسی داداشی این آکوردا برای نواختن گیتار به سبک فلامنکو ست!

♛Admin♛ شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:49 http://facebookbaz.blogfa.com/

سلام مریم خانم

خاهش میکنم مرسی که اومدید

رضا روح پور بود بابا ایوووول خدایی اطلاعاتت بالاست هاا

سلام علیکم
خجالتمون نده...!

الهه یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:35 http://artist-2000.blogfa.com/

عزیزم آپات عالیییی بود من ام نظرم بدی هااااااا

مرسی الهه جونم چشم!

♛Admin♛ شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 http://facebookbaz.blogfa.com/

بالاس دیگه خجالت نداره که

سهند سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:10

بسیار بسیار ممنون
موفق باشی

خواهش میکنم!
ممنون

milad دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:46

like

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد