همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و متن آهنگ هنوز از محمدرضا رهنما


لینک دانلود


متن:


نیستی و هنوز باهات حرف میزنم


مثل روزای خوبمون درک میکنم تموم غصه هاتو


باهات بحث میکنم مثل بعضی شبا حتی ترک میکنم


تموم لحظه هاتو


خوب میدونم میفهمم که تو هم مثل منی


هنوزم بی قراری بخون باهام که سکوتو بشکنیم


بگو دوسم داری هنوز


(هنوز من هنوز تو به عشقمون پا بندیم


من و تو بدون هم هنوزم ما هستیم)2


بهت فکر میکنم وقتی راه میرم وقتی ساز میزنم


وقتی به عکسی که دادی نگاه میکنم


آره هنوز فکر میکنم که چرا جدا شدیم


ما که خوشبخترین بودیم رو زمین


دشمن عشق ما این لعنتی بود


این فاصله این دوری فقط همین فقط همین 

 

(هنوز من هنوز تو به عشقمون پا بندیم


من و تو بدون هم هنوزم ما هستیم)2

نظرات 8 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:45

نمیدونم چرا یه مدته هیچ حس آهنگ شنیدن ندارم

چه بد!!!!

محمدرضا شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:26

خط هشتم و شونزدهم مشکل تایپی هستش..
(عشمون^عشقمون)
D:

مرسی که گقتی!
ولی حال ندارم درستش کنم....

♕Admin♕ یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:05 http://facebookbaz.blogfa.com/

بزاریم دان کنیم اهنگات همیشه خوبه

مرسی

محمدرضا یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:24

jkfg.
eee.havasam nabood Alt+Shift ro nazadam.khodet bezan beBn chi mishe.HAL NADARAM...

با این که حال نداشتم ببینم چی نوشتی ولی نگا کردم!!!!
تنبل خودتی!
درستش کردم...

aliii.E یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:25 http://3-5-2.TK

فک کنم آهنگ خوبی باشه دانلود میکنم

آره قشنگه...البته به نظر من!

aliii.E سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:34 http://3-5-2.blogsky.com/

راستی اینو دان لود کردم آهنگ خوبی بود

قابل شما رو نداشت!

نادم چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:19 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

غیرتی شدن به هارت و پورت کردن و گیر دادن و جاسوسی کردن نیست،

غیرت یعنی ...

زن مورد علاقه ات هیچ وقت احساس تنهایی و بی پناهی نکنه...

یلدا جون شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:42 http://yalda81.blogfa.com

ین پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست........... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد