همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و متن آهنگ نخند به من از رضایا


لینک دانلود


متن:


صاف و رو راست باشی میخندن بهت


دو دره باز باشی میخندن


اهل نماز باشی میخندن بهت


یه قمار باز باشی میخندن بهت


تو آدما نرو میخندن بهت


ببند رو خودت درو میخندن


کجارو صاف نرو میخندن بهت


هر وصله ای ام بخوان میبندن بهت


تا میام ببینم تو دنیا چی میگذره میخندن به من


تا میام پیدا کنم دختر آرزوهامو میخندن به من


نخند نخند نخند نخند به من به من

نخند نخند نیشو ببند تو خنده دار تری یا من


نخند نخند نیشو ببند تو خنده دار تری یا من تو من


صاف و رو راست باشی...


همه به من میخندن چون شبیه هیچکی نیستم همیشه خودمم


منم به اونا میخندم چون همه شبیه همن فقط دروغ میگن


بگن بگن بگن بذار بگن بذار بگن اینجوری جا بیشتر میشه واسه من


نخند نخند...

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 17:24 http://mr6.blogsky.com

ایتدای آهنگ شبیه موسیقی متن یه کارتونه ولی یادم نمیاد کدوم کارتون!
جالب بود مرسی
نیش و ببندم

نخند

خخخخخخخ
نه داداشی شما بخند!!!!!

ali یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:45 http://3-5-2.blogsky.com/

دنبال این اهنگ بودم ممنونم
البته واسه خودم نه واسه یکی دیگه

خواهش میکنم!

aliii.E سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:01 http://mywrite.blogfa.com

راستی شما دوست خوبی واسه ادم هستید و انرژی مثبت میدین
ممنون تنهایی تموم شد.
نت اومدنمم تموم شد.
البته اخر هفته بعد میام ولی بعدش واسه یه مدت طولانی از نت میرم لطفا تا عید که بر گردم لینک تکونی کردین منو حذف نکنین.

مرسی امید وارم امسال هم تو درستون موفق و پیروز باشین

خواهش میکنم!!!!
چشم حذفت نمیکنم!!!!!
ممنون همچنین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد