همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

آخی...امسالم داره تموم میشه!

سلام دوس جونیام

خوبید؟! چه خبرا؟!

منم تقریبا خوبم!

امروز دلم یه جوری شده...نمیدونم چمه! شاید به خاطر اینه که امسال داره تموم میشه!

امسال واستون چه جوری بود؟!

واسه من که خیلی سال سختی بود و متاسفانه غما و سختیاش خیلی از خنده ها و خوشیاش بیشتر بود!

راستش بدم نمیاد امسال تموم بشه! دلم میخواد یه شروع بهتری داشته باشم...

توی اینسالی که گذشت اتفاقای زیادی افتاد...امیدوارم اگه کسی از دستم ناراحت شده باشه منو ببخشه! من که هر کسیو که یه وقتی دلمو شکسته و باعث گریه و ناراحتی من شده میبخشم...

امروز یه عکس از کارای مبانی رنگم واستون گذاشتم: 

 


سال خوبی داشته باشید!

فعلا خدافظ

نظرات 12 + ارسال نظر
Admin چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:05 http://facebookbaz.blogfa.com

خیلی شیک و مجلسی میایی به مطلب میزاری میریا

عید شمام مبارک

خخخخ آره! مگه دیگه این درسا میذاره من یکم تفریح کنم؟!
مرسی!

pastil چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:01

pastil چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:04

ایول، دمت گرم، خیلییییییییی خوبه

مررررررررسی دوس جووووووونم!

fati 1377 چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 17:40

کارت خیلی قشنگه 3> سال نو هم پیشاپیش مبارک
راستی چند سالته؟

مرسی عزیزم!
در حال پر کردن 16 سالگیم!

fati 1377 چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 17:43

و راستی یه چیز دیگه !
اهنگ وبتو واسه عید عوض کن یه چیز شادتر بزار :)

خخخخ نمیدونم چی بذارم!!!!
بیخیال!

fati 1377 چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 18:59

حالا هر چی فقط شاددتر باشه

ولش کن!!!

بهزاد چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 22:30

سلام خواهر عزیزم
امسال برای منم اصلا سال خوبی نبود (از نظر مالی)
ایشالا سال بعد سال پر برکت و خوبی برای همه مون باشه
برات آرزوی بهترین ها تو سال جدید و دارم البته آرزوی بدون تلاش شدنی نیست
منتظر عکسای عید هستیم

سلاااااام داداشی
واسه من از همه نظر خوب نبود!!!!
ایشالا
مرسی منم همین آرزو رو واست دارم!

Admin پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:23 http://facebookbaz.blogfa.com

فرخنده نوروز مبارک

fati 1377 پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 17:11

راستی خواننده / نوازنده مورد علاقت کیه؟

خیلی زیادن!
توی پروفایلم نوشتم!!
زیر همه ی پستام نوشته نام نویسنده، روی اسمم که کلیک کنی پروفایلم باز میشه!
اونجا همه چیو نوشتم!

sinner سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 18:18

..♥♡♥Eyde shomaM mobArak.♥♡♥

ممنونم!

حامد چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 00:12 http://sadsong.ir

خیلی آهنگهای که میزاری خوب نیست
واسه یه دختری که داره 16 رو پر میکنه غمگینه
تو سایت میزارم البته با ذکر منبع
موفق باشی
سال نوتونم پسا پس مبارک:|
ممنون بابت آهنگها

باشه بذار!
ممنون!
همچنین!
خواهش میکنم...

mahan چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:14

کلا سال پیش که خیلی برای من هم بد بود کل غم هام تو اون سال بود سال جدید هم که اولش بدترین روز بود برام ولی بازم سالم با کسی ساختم خدا کنه اون هم پیشم بمونه سالم مثل بقیه سال هایم خراب نشه

ایشالا!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد