همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

زمان...

 

 

زمان میرود

به سرعت

و تو درگیر ایده هایت میشوی

دیگران را در خاطراتت جا میگذاری

تا در امروزت پیدایشان شود

و تو در خاطراتشان میمانی

با چشمانی خیس

عبور میکنی و میروی

هراز گاه برمیگردی

مسیر رفته را نگاه میکنی

بعد دلتنگ میشوی

و به یاد می آوری

زمان به سرعت میرود...

                                 سیامک عباسی-خاطرات متروک

...............................................................

سلام دوس جونیا

خوبید؟!

من که خیلی خوب نیستم...!

کلا بی اعصاب! :/

توصیه میکنم کتاب خاطرات متروک سیامک عباسیو بخونید!! هم نوشته هاش خاص و دلنشینه و هم عکساش!

چهارشنبه این مدرسه ی کوفتی تعطیل میشه ولی به جاش ماه رمضون میاد جبران میکنه!!!

بالاخره میگذره!

همین! حرفی ندارم!!

شرمنده که سر نمیزنم!

خداحافظ

نظرات 45 + ارسال نظر
yasameen یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:02


Sory

خواهش میکنم!

بهزاد دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:13


تو یه خط از نوشته هات کلمه "کوفتی" و حذف به قرینه لفظی کردی
اعصاب داشته باش
سختی که قبل از بدست آوردن پیروزی هست در مقابل خوشی بعد از موفقیت هیچه
یذره از زندگی لذت ببر نذار زمان حالت بشه خاطره بدی در آینده فقط بخند و خوشحال باش

خخخخخخ
داداشی تا میام لذت ببرم یه چیزی این وسط همه چیو خراب میکنه!!!
خیلی بامعرفتی!!

پوریا شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:10

خُب ساعت 6:10 صبحه بهتره دیگه از این جا برم..

[ بدون نام ] شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:40

سلام ببخشید یه سوال شما رشته تون چیه؟ ریاضی تجربی انسانی؟
یا هنرستان و اینطور چیز ها؟

سلام
هنرستانیم! گرافیک میخونم!!

پوریا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:18

ببخشید یه سوال دیگه هم دارم با دوربین میتونید خوب کار کنید یعنی منظورم فیلم برداریه است
میتونی فیلم بگیری؟

به ما فیلم برداری یاد نمیدن فقط عکاسی یاد میدن!
چیز خاصی درمورد فیلم برداری نمیدونم!

پوریا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:36

سلام چند بار خواهش کردم این آهنگ پس زمینه وب لاگتو برام ایمیل کنی اما .......
نکنه خودت هم این آهنگ رو نداری؟؟!
من اینو میخوام چیکار کنم

سلام
من که تویکی از نظرا گفتم! لینک دانلود آهنگش پولیه! توی سایت آقای فریبرز لاچینیه! خودم ندارمش!

پوریا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:36

سلام
رفتم دیدم سایتشو آما نمیدونم کدومشونه؟
اسم آهنگ رو میدونی؟
اگه نمیدونی به اون کدی که گذاشتی تو وبلاگت و اهنگ داره پخش میشه نگاه کن احتمالا" بفهمی اسمش چیه
دم شما گرم

سلام
آهنگ نوازش ابیو با پیانو زدن! توی سایتش سرچ کنین پیدا میشه!

sarina سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:31

سلام عزیزززززززمممم چ طوری؟مریم خیلی اختصاصیای تجربی سخت بود ولی عمومیا خوب بود...امسال ک کنکورو انداختن جلو همه برنامه هامونو خراب کردن

به به سلام
خوبم گلم!
الهی!!! ولی من مطمئنم موفق میشی چون هم شایسته ی این موفقیتی و تااش کردی

پوریا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:16

دمت گرم الان من میرم دنبالش
ولی شانس بیاری پیداش نکنم (شوخی lol)
من که دارم کیف میکنم به به !
یه چیزی این دومین وب لاگی هست که تو کل اینترنت بهش سر میزنم ، معمولا" پیش نمیاد که مخاطب جایی بشم تو هر دو تا وبلاگ هم که جذب شدم اول کاری با موسیقی وب بود راستش یه وب لاگی بود به اسم "استاد سیاوش قمیشی" و حدود 2 سال بیشتر بود که نهایت هفته ای یه بار سر میزدم بهش و با صاحب وبلاگ که سجاد بود و خونشون تو یه شهر دیگه کلی رفیق شده بودیم و خلاصه خیلی خوب بود همیشه آپ بود و خیلی که دیر میومد 1 هفته الان بیشتر از 3 ماه هست که خبری ازش ندارم شمارشو ندارم ولی یه بار شمارمو براش فرستادم هر چی ایمیل میزنم جواب نمیده پست جدید هم از همون 3 ماه پیش نذاشته و این که دیگه نمیدونم چیکار کنم میترسم نکنه اتفاقی افتاده براش ، من خودم وب لاگ ندارم نمیدونم چطوریه ممکنه مسدود شده باشه؟ چطوری میشه؟ الان شما که وبلاگ داری وبلاگت ایمیل جدا داره؟
نمیدونم چطور پیداش کنم اعصابمونو خورد کرد

نه ایمیل جداگانه ای نداره!!!
نمیدونم چطوری میشه پیداش کرد!!
چقد جالب که هنوز دنبال وبلاگ هستین آخه اکثرا از وقتی که برنامه های گوشیا اومدن دیگه اصن سراغ وبلاگا نمیان!! من خودمم از وقتی این برنامه ها اومدن خیلی کمتر میام اینجا!!!

پوریا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:21

ببخشید شما هنرستان میرید از اونایی که دبیرستانی اند یه سال زودتر کنکور میدید؟

آره!
امسال باید واسه کنکور بخونم!!

پوریا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:33

الان تو وب هستید؟
گپ بزنیم

آره تو وبمم!!

پوریا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:50

من نه فیس بوک نه لاین و ... و اینا هیچ کدوم ندارم حالا شاید بعدا سرم به سنگ خورد یکی ساختم (دوستان خیلی اعتراض میکنن که چرا فیس بوک نداری)
ولی این وب لاگ یه چیز دیگه است انگار روح داره چون بالاخره یکی پاش زحمت کشیده بعد گاهی مثل سایت هم میشه ازش استفاده کرد دیگه ولی ... نمیدونم چی بگم آره راست میگی از وقتی این شبکه های اجتماعی اومد دیگه ملت سرشون رفت تو این موبایل اصلا" همه چیز یه جوری شده ظاهرا" شبکه اجتماعیه ولی در حقیقت اینطور نیست (شاید)
بگذریم ، این آهنگ رو راست میگی پیانوی نوازش ابی هست اما چطور گیرش بیارم؟ اینجا رو ببین کدومه؟
http://www.lachini.com/index-fa.html
البته همین قدر راهنمایی هم کردی ممنون.
والا من رشته ام با شما فرق میکنه سر در نمیارم درساتون و اینا چیه مثلا" ریاضی فیزیک شیمی اینا دارید یا نه ولی خوب به هر حال اگه سوالی داشتی مشکلی بود از دستم بربیاد میتونم کمک کنم
شما احتمالا" دانشگاه هنر میخواید برید دیگه؟ یا زبان و ...یا مثلا" معماری و اینطور چیز ها؟

من خیلی از سایت آقای لاچینی سردرنمیارم خیلی قرو قاطیه!! فقط از توی اون سایتی که کدو برداشتم خوندم و رفتم یه سرسایتشونو دیدم!
شما ریاضی میخونی؟!
من دیگه به خصوص از امسال درس عمومی خاصی ندارم!! توی این سالی که گذشت ریاضی داشتم ولی جز درسای عمومیم بود! توی سال جدیدم یه نصفه کتاب عربی و دین و زندگی و جغرافی دارم!!
من میخوام کنکور فنی بدم یه راست همون گرافیکو ادامه میدم! اگه کنکور هنر میدادم باید یه سال دیگه هم میخوندم و میتونستم با توجه به رتبه ای که میارم هر کدوم از رشته های هنری و زیرشاخه ها برم!! ازونجایی که خیلی از مدرسه خسته شدم ترجیحا میخوام زودتر تموم بشه و کنکور فنی میدم!

پوریا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:54

پیداش کردم!!!
http://www.lachini.com/lyrics/%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B2%D8%B4/ID_12

تو عمرم پول یه چی که ندادم آهنگ بوده ولی فکر کنم الان هزار تومن بابت این بدم

چه جالب!!

پوریا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:56

من اینجام شما رفتی؟
عامــــــــــــ...

نه هستم!!

پوریا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:06

چه خوب

پوریا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:10

آره من ریاضی میخوندم بعد کنکور دادم هوافضا قبول شدم

چه عالی!
موفق باشید!

پوریا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:18

اسم مدرسمونو نمیگم چون دیگه هر کی از این جا رد بشه میفهمه من کدوم پوریا هستم
شما هنرستانتون کجا بود؟ یعنی هنوز هم هست
یا اگر هم نمیخوای نگی منطقه چند بودید؟

خخخخ چرا؟! فک کنم خیلی شر بودید!!
یه هنرستان نمونه دولتی سختگیر...

پوریا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:30

نه والا شر نبودم ولی اون آخر ها ناظم از دستم عاصی بود
( بعد ها رفتم ازش حلالیت گرفتم )
مال ما هم نمونه دولتی بود نزدیک دانشگاه تهران
(فکر کنم لو دادم)

خخخخخخخ اصن دانش آموز باید همینجوری باشه!!
خخخخ لو دادی!!
من برم بخوابم! شبتون خوش!!

پوریا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:37

هی وایسا ببینم یعنی فهمیدی؟
من نمیدونم شما کجا درس میخونی؟
البت فکر نکنم دیگه برم بخوابم 2 ساعت دیگه باید سحری بخوریم

نه اینکه بدونم کدوم مدرسه بودی!! محدودشو فقط فهمیدم!

پوریا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:56

اینجا رو باش لینک دانلود رایگانشو پیدا کردم
هاهاها

از تو سایت خودش؟!
اگه جایی هم پیدا کنیم آهنگش نصفه س! خود فریبرز لاچینیم نصفشو تو سایتش گذاشته که مردم گوش کنن اگه خوششون اومد کامل بخرنش!!

پوریا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:58

یا ابرفزر!!! اینجا رو:
به دلیل درخواست مستقیم استاد لاچینی از درج لینک دانلود آهنگ های ایشان معذوریم. برای خرید قطعات به سایت www.lachini.com مراجعه کنید.
یعنی این بابا دیگه کیه؟!!!

خخخخ

پوریا پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 19:44

پست جدید بذار دیگه
حالا درسته گفتیم .... ولی دیگه.......
")

چشم! حتما میذارم!

پوریا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:02

عرفان جان If just you want

پوریا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:06

البته بهتره بگیم
if you just want

yasmeen جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 15:03

اوف یعنی منو بخشیدی؟
وای تو چقد خوبی و من... چقد بد حرف زدم

آره!
هرکسی یه نظری درمورد هرچیزی داره! مشکل تو این بود که دلت میخواست نظرتو تحمیل کنی! من فک نمیکنم خیلی چیز مهمی باشه که نخوام ببخشم!

پوریا چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 14:18

هنوزم کسی اینجا هست؟

ها؟! اینجا؟!

پوریا چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:28

همینه که هست !
شعار جالبیه خوشم از اومده ههههه فکر کن مثلا" یکی میخواد رئیس جمهور شه بیاد شعار بگه همینه که هست!
بهش رای میدی؟
من بهش رای میدم :)

خخخخ فک نکنم!!!

پوریا چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:32

راستی یادته گفتم رفیقم یه وب لاگ داشت 2 سال با هم رفیق بودیم الان ازش خبری نیست و...
این آدرس وب لاگشه هنوز م نمیدونم کجاست
http://ostadghomayshi.blogfa.com/

آره یادمه!
چند وقته نیس؟!

پوریا چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 23:07

سلام
فکر کنم دیر به دیر میای آره؟

سلام
آره!

پوریا چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 23:58

http://imgdl1.topnop.ir/uploads/201103/tpn3061/larg
e/Aauf9csjPD.jpg

این چیه؟!

پوریا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 21:58

این که گفتی این چیه
این لینکه دیگه ، لینک همین عکس پروفیل وبلاگت که خیلی خوبه من پیداش کردم
راستی اون رفیقمون که گفتم پیداش نیست و آپ نمیکنه بالاخره آپ کرد یه مدت سرور بلاگفا پوکیده بوده همه ی وبلاگ هایی که بلاگفا بودند این مشکل براشون پیش اومده بوده اما من هنوز باهاش حرف نزدم و از دستش کمی ناراحت هستم بلاگفا مشکل پیدا کرده بود اون ایمیل گور به گوریش(عین این دخترا گفتم!) که مشکل پیدا نکرده بود ، میمرد یه ایمیل بده؟
شما هم تابستون شده تعطیل شدی دیگه زودتر به اینجا سر بزن.
راستی اهل ورزش هستی؟

آها!
من میدونستم بلاگفا خراب شده!!!
خخخخخ حالا عب نداره دلخور نباش!
آره خودمم خیلی دوس دارم زودتر بیام ولی تو این ماه رمضون تا از خواب بیدار میشم شب میشه!
قبلا یه ذره والیبال کار میکردم ولی الان دیگه تعطیل تعطیلم!!!

پوریا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 15:02

چندین سال رزمی کار کردیم آخ نگفتیم هم زدیم هم خوردیم اما تو این ماه رمضونی دوبار رفتیم والیبال آقا چشمتون روز بد نبینه تمام انگشتام و کل دست راستم از درد داره میترکه خیلی بد بود اه اه چیه بود این هر چی مفصل تو دست راستم هست آب آورده (احتمالا") همون بهتر دیگه نرفتی والیبال
ولی نگاه کردنش خوبه ضرر نداره

خخخخخ چه ورزشی کار میکردی؟!
ولی من اذیت نمیشدم!! تازه خیلیم قوی شدم!!!

پوریا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:07

ولش کن
تا حالا فکر کردی اگر میتونستی انتخاب کنی چه سالی به دنیا بیای چه سالی رو انتخاب میکردی؟ قبل تر یا بعد تر از تاریخ تولدت؟ (مکانش چی؟)

دو سال زودتر به دنیا میومدم!
تو کره ی جنوبی!
شما چی؟!

پوریا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:39

دو سال زودتر یعنی 2 سال قبل تر از تاریخ تولدت دیگه؟
والا من نمیدونم شاید همینی که الان هست
الان انگشت هاتو بذار گوشه چشم هات کمی به بیرون بکش، خوب کره بودی الان این شکلی بودی

آره!!
خخخخخخخخخ

پوریا پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:17

ارتباط این خرمالو تو این دست رو با زمان برای من تشریح کنی ممنون میشم!
آی بدم میاد از خرمالو
حالا هی ما بگیم پست جدید تر بذار چیه آخه این!

این عکس مربوط به فیلم حوض نقاشیه که دختره خرمالو دستش بودو میخواست از نردبوم بالا بره!
من این عکسو ازین نظر به این پست ربط دادم که این نردبوم مسیر زندگیه و بالا رفتن از اون گذر زمانو نشون میده!
فهمیدی؟!
من عاشق خرمالوام!
من پست نمیذارم تا کسی خوشش بیاد فقط چیزایی که دوسشون دارمو اینجا میذارم...

پوریا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:59

باشه بابا ما قانع شدیم چرا عصبانی میشی

پوریا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:50

هنوزم همینه که هســــت...
:)

پوریا سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 18:16

شطرنج بازی میکنی؟
(هر چند بعید میدونم)

قبلا بازی میکردم!! الانم بلدم ولی خیلی وقته بازی نکردم!
چرا بعید؟!

پوریا دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:03

تو آدرس وب لاگت نوشته sooskesiah ؟

آره

پوریا یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 21:28

کاش پسر بودی

پوریا دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:56

الان کلاسی چیزی میری؟
منظورم تو تابستونه

نه!
چون تا چند روز دیگه مدرسه ام شروع میشه دیگه چیزی نرفتم!

پوریا دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:40

اشکالی نداره من همینطوری پرسیدم چون احساس کردم دیر به دیر میای مگه نه....
همین :)

چون نزدیکه مدرسمه سرم به تکلیفام گرمه وگرنه خیلی دوس دارم بیشتر بیام اینجا!!!

پوریا شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:29

احتمالا" موسیقی گوش میدی
خواننده (های) مورد علاقت کدومه؟
من خودم سیاوش قمیشی گوش میدم :)

خیلی از خواننده ها رو دوس دارم مثل:فریدون فروغی،کوروش یغمایی، فرهاد،هایده،رضا یزدانی،رستاک حلاج،دنگ شو،پالت،چارتار،سیامک عباسی و...
توی پروفایلم قسمت علاقه مندیا چندتا دیگه هم هستن!
الانم چند وقتیه که آهنگای کره ای خیلی گوش میدم!!!

پوریا شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:41

آهنگ کره ای؟؟؟؟؟؟؟!!!

آره!!!

پوریا پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:23

راستی یه آهنگ بهت میگم برو دانلود کن
از محمد اصفهانی هست حتما" هم شنیدیش
اما دانلود و شنیدن مجددش خالی از لطف نیست...

آهنگ دیده بگشا با صدای محمد اصفهانی شاعر علی معلم
یه بیتش هست بدجوری آدمو میگیره اونجا که میگه:
دیده بگشا بر ستم ، در این فریبستان علی
احساس میکنی این شعر زنده است مال همین امروز دنیای ماست
وقتی دانلود کردی و گوش کردی جواب بده

دانلودش کردم!!!!
تا حالا گوش کرده بودم!!!
خیلی آهنگشو دوس دارم!!!
ممنون که گفتی بگیرمش! با اینکه تا حالا شنیده بودمش ولی اسمشو نمیدونستم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد