همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

همینه که هست چهارساله میشود!!!! :)

سلام دوس جونیام

خوبید؟!

امروز تولد وبمه!!!

چهارسال شده که من دارم اینجا مینویسم!

دلم میخواد همیشه همینجوری باشه!!!

از هفته ی دیگه میرم مدرسه!!!

فقط دلم میخواد این یه سالم خیلی زود تموم شه!

البته میدونم بعدشم خیلی خاص نیس ولی از جو مدرس(اونم مدرسه ی ما) خیلی بهتره!!!

فعلا همین!

خداحافظ

نظرات 26 + ارسال نظر
Admin پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:49 http://facebookbaz.blogfa.com

اهان خوب اون ک کار سختی نیست ک

بنظر من کار ساده ای بید

ن شوخیدم موفق باشی کلا

ممنونم!

مهندس هنر مند شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:33

سلام تولدت با تاخیر مبارک
دارم میبینم چن سال دیگه فارغ التحصیل شدین در رشته طراحی صنعتی دانشگاه تهران
ایشالا موفق و پیروز باشید

سلام
تولد خودم نیس! تولد وبمه!!!
حالا چرا طراحی صنعتی؟!
ممنونم!!

پوریا شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:46

جدا" 14 ساله ؟؟؟
بابا دمت گرم!
راستی پروفایل پیدا نکردم
بعد چرا اینقدر زود میری مدرسه؟

نه چهار ساله!!!!
چون مدرسمون نمونه دولتیه فک کرده باید پدرمونو دربیاره!!!
الان که یه سر به پروفایلم زدم دیدم چقد یه سری از علایقم عوض شه!!!

پوریا شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:41

من اون لحظه اول فکر کردم گفتی 14 سال!!! فکم افتاد گفتم یعنی از 3 سالگی خوب نمیشه!
ولی 4 سالم خودش خیلی زیاده همت عالی مستدام
فقط الان اگه میتونی یه لینکی برا دانلود آهنگ کره ای!!! بده ببینیم چطوریه ( هر چند بعیده خوشم بیاد)

خخخخخخ
باشه ایشالا میذارم!!! منم چون خواننده هاشونو تو سریالاشون دیدم آهنگاشون به دلم میشینه!! البته ریتماشونم دوس دارم!

کیمیا یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:00

سلام مریمی جوووون
تولد وبت با تاخیر مبارک
هوررررراااااااا وب رفیق شونزده سالم چار ساله شد

سلام عزیزم
مرسی دوستم!

خاطره یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:32 http://khaterehfunny.blogsky.com/

سلام مریم گلی
حالت چطوره؟

به به سلام خاطره جونم
خوبم شما خوبی خانوم؟!
چرا نمیتونم تو وبت نظر بذارم؟!

مهندس هنرمند یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:27

چون خودم طراحی صنعتی رو دوست داشتم.... رابطه بین هنر و صنعت.
قبلنا مدرسه نمونه دولتی فقط رشته ریاضی رو داشت اونموقع ها... اون قدیما...
بعدشم من اولین بار بود وبلاگتونو دیدم... الانم اومدم ببینم نظرمو جواب دادین یا نه!!!

آها که اینطور!!!

پوریا یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:15

یه چند تا آهنگ کره ای رفتم گوش دادم (تازه خوبش)
حالم بهم خورد اه اه چی بود آخه کره رو چه به موسیقی؟
فکر کنم شاید تو هم چون تو فیلم دیدی به نظرت بد نیومده
مگه نه واقعا" افتضاحه
البته تقصیرشون نیست زبانشون اینطوریه ببین یه سری زبان ها هستند ( معمولا" شاخه های هند و اروپایی) که اینا زیبایی های خاص خودشونو دارند و ادبی تر هستند
مثل فرانسوی عربی ایتالیایی اسپانیایی یونانی مخصوصا" از همه بیشتر زبان فارسی ( انگلیسی پایین تر از این ها قرار داره) این زبان ها زیبا هستند مدل و نحوه ی هجا ی کلمات طوری هست که دل نشینه و از شنیدنش لذت میبری
یه سری دیگه از زبان ها نه، مثل آلمانی ابدا" زبان زیبایی نیست تا حدی که تو اروپا حتی وقتی یکی آلمانی یه حرفی رو میزنه از شدت خشن بودن این زبان خندشون میگره ، بسیار زبان خشنی هست و اگه بخوایم بگیم بیشتر زبان کار و جنگه تا ادبیات! از همین دسته هست زبان روسی و بعضی مشتقات مثل گرجی و... چینی و کره ای هم تقریبا" همینطوره به خاطر همین وقتی مثلا" یه آهنگشونو ما گوش میدیم متوجه میشیم چقدر زشته چون به خاطر زبانشون این هجا ها اصلا" به هم نمیاد و اینطور به شنونده القا میشه که اون خواننده داره به سختی این کلمات رو کنار هم میچینه ، من قبلا" هم موسیقی از کشور های مختلف با زبان های گوناگون گوش دادم آلمانی روسی چینی و حالا هم کره ای بسیار بسیار افتضاح و از نظر هنری برای مــــــا برای مایی که زیبایی زبان فارسی و گویش ها ی اون رو درک کردیم فاقد ارزش هنری هست حالا میخواد هر چقدر هم خواننده اش خوش تیپ باشه البته برای خودش در جایگاه خودش ارزشمنده .
برای مثال یه کلمه رو مثلا" لغت "زیبا" رو تو گوگل ترنسلیت وارد کن و تلفظش رو به زبان ها ی مورد نظر گوش بده اگه دقت کنی متوجه میشی که لطافت بعضی زبان ها یا خشکی اون ها حتی خودشو تو یه کلمه هم نشون میده یا مثلا" یه جمله بنویسی همونطور
خلاصه فکر کنم الان در حد یه مقاله راجه به ربان شناسی صحبت کردم :)

هرکسی یه نظری داره !!
درسته خیلی زبونشون دلنشین نیس اما از نظر انتخاب ریتم و تحریرا خیلی خاص کار میکنن!
و اینکه میگی زبان کره ای رو هجاهاشو سخت تلفظ میکنن مخالفم چون اینقدر تلفظ کلماتش راحت و نرمه که آدم حس میکنه دارن رو هوا حرف میزنن! اون زبان چینی و ژاپنیه که خیلی کلماتش تلفظ سختی داره!
کلا موسیقی یه چیز سلیقه ایه!
ممنون از اطلاعاتی که دادید!

بهزاد یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:22 http://anahno.com

تولد وبت مبارک

مررررررسی داداشی گل!

فاطمه سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:36 http://life-me.blogsky.com/

سلام عزیزم، خوبی؟
تولدش مبارک. ان شاالله همیشه پایدار باشی

روزهای قشنگیه زود میگذره زیاد عجله نکن

سلام فاطمه جونم
خوبم تو خوبی؟!
مرسی عزیزم!
همه میگن قشنگه! مطمئنم یه روز ازینکه تموم میشن پشیمون میشم! ولی فک کنم چون انسان فراموش کاره سختیا و اذیتای این دوره هارو فراموش میکنه و وقتی بعدا به این دوران نگاه میکنه چیزای خوبش یادش میاد و حسرت میخوره! کلا واسه همین به نظرش قشنگ میاد!!!

پوریا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:39

نظر که نوشتم خوندی؟

بله خوندم!
سرم شلوغ بود دیر تاییدش کردم!!

کیمیا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:15

مریمی آپم

ok

ترانه پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:53 http://taraneh1love.blogsky.com

سلاااااااااااااام این وب جدیدمه بهم حتما بسر آجی مریم ........

سلام خانومی!
حتما میام!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:00

سلام وبت عالیه ممنون از وب خوبت حال کردم خدایی دمت گرم مریم جون

ایدی لاین : OmidTerabyte

تبلیغ سایتت به رایگان در لاین
پیام بده

سلام
ممنونم! خوشحالم وبم براتون مفید بوده!
ممنونم ولی من لاین ندارم!!

sarina پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 13:36 http://sarinahp.blogsky.com

سلام عزیزم...وبمو دیگه آپدیت نمی کنم ولی بهش سر میزنم ...قول میدم پیش شمام زود بیام...مریم هفته دیگه نتایج انتخاب رشته میاد هنوز نمی دونم چی قبول شدم خیلی استرس دارمممممم....عه این آکوردا که میذاریو من الان دیدم توهم گیتار میزنی؟؟/

سلام خانومی
آها!!!!! حتما خبرم کن نتیجشو!
آره عزیزم! شما هم گیتار میزنی؟!

sarina پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 13:37 http://sarinahp.blogsky.com

آخخخخخخ داش یادم میرفت تولد وبتممممم مبارکککککک

مرسی گلم!

پوریا یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 14:19

سلام چطوری چند وقت نبودم
میخوام یه وبلاگ بسازم اما نمیدونم از کجا شروع کنم
راهنماییم میکنی
از تجربه 4 سالت استفاده کنیم :)

سلام
خوبم شما خوبی؟!
بستگی داره بخوای توی کدوم سرویس وبلاگ سازی وبلاگ بسازی میری اونجا و ثبت نامو شروع میکنی!! دیگه بقیشم واضحه!

وحیده دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:08 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سسسسلااااااااممممم
مبارکههههههه
به بههههه
چه آهنگ قشنگییییییی

آهنگ گوش میکردم، انقدر قشنگ بود،‌آهنگ خودم رو قطع کردم

"منو حالا نوازش کن
همین حالا که یخ کردم...."

بسیاااااار زیباااااا و دلنشیییییییییین



انشاالله مدرسه هم عالی باشه۱۷ سالهء عزیزم

واییییییییییییییییی سلام وحیده جونم!!!
مرسی عزیزم!
انشالله

پوریا دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 15:18

خسته نباشی!!! :)
میخوام پرشین بلاگ برم نظرت چیه؟
بعد یه سوال مثلا" الان زیر پست هایی که میذاری نوشته مریم خوب این مریم رو خودش از رو اطلاعات پروفایل میذاره؟
مثلا" منظورم اینه که نمیشه تو پروفایل اسم خودت رو بذاری بعد زیر پست یه چیز دیگه بنویسی چه میدونم مثلا" دختر خوب یا یه چیز دیگه؟ نمیشه؟
الان وبلاگ داری اینا رو میتونی تغییر بدی یا ثابت میمونه؟

سلامت باشی!
پرشین بلاگم خوبه!!
آره از رو اطلاعات پروفایله!
نمیدونم شاید توی پرشین بلاگ اینی که میگی بشه!!
آره میشه تغییر داد!

sarina دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 19:23 http://sarinahp.blogsky.com

مریم من مردم تا این نتایج بیاد...هروقت اومد اول به شما میگممممم....دعاکن واسم....آره عزیزم منم گیتار میزنم

آخی عزیزم!
ایشالا هرچی صلاحته پیش بیاد!!!!
آخی چه باحال!

ترانه سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 17:39 http://taraneh1love.blogsky.com

پینوکیـــو کجایی ؟ یادتــ بخیر …
اینجا هر روز “دماغ ها” کوچکتـر می شود و “دروغ ها” بزرگتــر...
آپم ببخشید چن روز نبودم.....منتظرتم...نظر سنجی حتما شرکت کن[گل]

باشه میام!

student چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:22 http://mnway.mihanblog.com

سلام رفیق صوووووووووورتی
ایشالا سال خوبی داشته باش
همیجوری اومدی احوالی بپرسم

به به سلام دوستم!
ممنونم همچنین!!!

پوریا پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:24

سلام مجدد
میگم عکس پروفالتو هم میتونی عوض کنی؟
(هر وقت دلت خواست)

سلام
بله میشه!

پوریا چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:00

حالا ساختم بهت میگم
:)

باشه! :)

فاطمه پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:25 http://life-me.blogsky.com/

آره عزیزم دقیقا همینطوره!

رز زرد سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 17:06 http://shahriiar.blogfa.com

سلام هنوز شروع نشده میخای تموم بشه زود

الانه نه اما بعدنا واسه حتی روزای بد مدرسه دلتنگ میشی

سلام
آره میدونم!! مثلا الان دلم واسه روزای بد سالای پیشم تنگ میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد