همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

خوبم...!

سلام دوس جونیا

خوبید؟! چه خبر؟!

خخخ چه خبر از امتحانا؟!

من در حال حاضر خوبم خدا روشکر!!!

ینی شروع کردم به متحول شدن...

حس میکنم خیلی خوبه!!

مثلا نمیخوام آدم متوقعی باشم...یا صبرمو بیشتر کنم!!

اعتیاد به نتو کم کنم! به سلامتیم بیشتر توجه کنم!!

و با یه سری از آدما تا اونجایی که میشه کمتر حرف بزنم!!

این آخریه رو اگه بهش پایبند باشم حس میکنم خیلی حالم خوب بشه!!!

اصن باید مثبت اندیش باشم!!

آخی هروقت میگم مثبت اندیشی یاد وبلاگ نونوچه میفتم!! چقد دلم براش تنگید!! (داداشی بهزاد چه خبر ازش؟!)

دلم واسه خیلی از دوستای وبلاگیم تنگ شده که متاسفانه وبلاگاشونو تعطیل کردن و ازشون خبر ندارم!!!

اینا همش توطئه ی تلگرامه!!

البته من خودمم به تلگرام معتاد هستم و واقعا ازش دل خوشی ندارم!!

فعلا  برم!!.

آنیووووو(این خداحافظی کره ایه!)

(هیچوقت طرفدار کره نباشید!!!)