همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

خسته ی خسته!

سلام دوس جونیای گل

واییییییی خدا بالاخره خودمو راحت کردم!!!

فک کنم دیگه خیلی بیام اینجا....!

تلگراممو پاک کردم...به امید اینکه شاید ازین به بعد زندگیم آدمیزادی تر شه!!

دیگه واقعا حس یه مصرف کننده ی بی مصرفو داشتم!!

ولی امیدوارم این بی مصرف بودنم مربوط به همین تلگرام بوده باشه و ازین به بعد درست بشم!!

راستش حالم خوب نیست...

بی انگیزگی داره بیداد میکنه!!

هر چی سعی در تحول داشتم بی نتیجه بود!!

ولی یه کار مفیدی که کردم یه ذره شروع کردم به درس خوندن برای کنکور!!

کارنامم گرفتم...معدل امسالم شد 19/70 و معدل دیپلمم 19/65

البته هنوز نمره ی کارآموزیم واردش نشده...کارآموزیم شهریوره...!

امروزم آزمون قلم چی بود! از فردا هم کلاس کنکوره...

خلاصه که دارن پوستمونو میکنن!! من امیدوارم فایده داشته باشه!

اعصابم خیلی ضعیف شده...اصلا افتضاح!!

هرچند در حال حاضر اطرافیانم خیلی اعصاب ندارن...!

در کل فعلا زندگی خیلی بر وفق مراد نیست!!

ببینیم ازین به بعد میخواد چی بشه!!

البته امروز بعد از آزمون، بعد یه ماه روزه داری و خونه نشینی یکم حال و هوامون عوض شد...

وایییی راستی عید فطر مبارک!!

بله خودم میدونم بی معرفتم و اصلا نمیام اینجا ...همش دارم حتی مناسبتا رو هم بعد از کلی وقت تبریک میگم!!

ولی واقعا حال روحیم خوب نیست!

یه جمله رو خودم گفتم که واقعا برای خودم خیلی معنی داره!! :D

خدایی نامردید این جمله رو بخونید و بیایید مسخره ام کنید ولی حال الانمه!!

قال مریم:

"من حالم خوبه فقط مثل قبلا حال ندارم هسته ی زردآلو رو بشکنم!!"

بعله اینجوریاس...!

حتما سعی میکنم خیلی بیام اینجا!!!!

فعلا بای بای!

نظرات 2 + ارسال نظر
هیلدا جمعه 18 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 21:34 http://successgirl7.blogsky.com

اوخی مریمی جوون
منم امروز اخرین ازمون کانون رو دادم تموم شدد
معدل نهاییت خیلی خوف شده تبریک میگم
امیدوارم حالت خوف بشه و بازم به هسته زردالو التفاتی بکنی

خسته نباشی گلم!
شرمنده من بی معرفت شدم سر نمیزنما....واقعا برنامه هام خیلی سنگین شده!!! ایشالا بعد کنکور درست میشه!!
ایشالا خودمم امیدوارم!

parastoo پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:59 http://love-royayekhis.mihanblog.com

سلام گلم وبلاگ قشنگی داری اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد