همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

باید این مشکلو درست کنم...

بابام امروز یه حرف خیلی خوب بهم زد...گفت:

افکارمون سوارمون شدن...دیگه ما سوارشون نیستیم!!

فک کنم بنیادی ترین مشکلم همین باشه...

باید سعی کنم بیشتر با مولانا آشنا بشم...!

حرفاش خیلی جای فکر داره!!! خیلی خیلی خیلی...!

امروز یه سری از آهنگای فیلم اوم شانتی اوم رو دوباره دانلود کردم و گوش دادم...یه آهنگش واقعا حس عجیبی داره!!! بهم خیلی کیف داد!

کار آموزیم بالاخره تموم شد...

الان زدم تو کار ورزش!! باید دوباره مثل قبلنم قوی بشم!!

ورزش توی رفتار و روحیه هم خیلی تاثیر داره!

یه شاگرد گیتار دارم در حال حاضر...امیدوارم مثل شاگردای قبلی اول کاری نترسه و نخواد جا بزنه!!! تا الان که خوب بوده!

خلاصه که افکارم سوارم شدن و من یکسره در حال مبارزه با این قضیه ام!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد