همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

انتخاب واحد!!!

اولین انتخاب واحد زندگیمو امروز انجام دادم!

خیلی ترسناک و خر تو خر بود...

یه لحظه غفلت میکردی ظرفیتا پر میشد!!! :/

برای خودمم یه جا ظرفیت پر شد ولی اینقدر وایسادم تا یه نفر انصراف داد و سریع خودمو به جاش جایگزین کردم!!!

ولی واقعا خیلی ترسناک بود...من نمیدونم مردم چه سرعتی داشتن که تا سایت باز شد یه سری از درسا ظرفیتش تکمیل شد! :/

یه سری از دوستامم سر همین پر شدن ظرفیتا مجبور شدن ساعتاشونو متفاوت بردارن و حتی یه سری درساشونم متفاوت برداشتن!

خلاصه که اول صبحی بسی استرس کشیدم...در حدی که دیگه خوابم نمیبره! ¤_¤

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدامین دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 23:59 http://داراب.شیراز

سلام خسته نباشین..ازوبت خیلی خوشم اومد..لطفاصفحه های مجازی دیگتون روبه اشتراک بزارین اگه اشکال نداره۰۹۳۸۸۹۱۲۳۲۲

Admin سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 00:39 http://facebookbaz.blogfa.com



خاهش میکنم وظیفه اس

خیلی وقت بود اپ نکرده بودم دیگه لامصب حیف شده وبامون رفت بر باد کم پیدایی

آره خیلی همه جا سوت و کور شده!
هستم ولی خستم!

لحظه سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 17:13

تبریک میگم عزیزم، انگار موفقیت آمیز بوده انتخاب واحدت:)
یه بار هفت نیم صبح رفتم انتخاب واحد توی کافی نت ، اونم توی،برف سنگین و سرما، ساعت 8 شروع میشد . حیلی شلوغ بود کافی نت. همون لحظه برای چند نفر،دیگم انتخاب واحد کردم...
خیلی بد بود. یاد اون موقع افتادم...

ممنونم فاطمه جونم!
کلا همه با این انتخاب واحد خاطره دارن...خیلی اتفاق فراموش نشدنی ایه!

Morteza شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 20:29 http://endless-love.lxb.ir

:) سلام چ وبلاگ خوبی؟ :) چ راحت با مخاطبات میحرفی
منم خیلی دوست داشتم همچین کارایی کنم ولی نمیتونم :)
منم دانشجو هستم :))))) البته اینروزا دیگ دانشجو بودن ی چی عادیه
:) این جریان انتخاب واحدو دیدم یاد انتخاب واحد اول خودم افتادم
هنوز بی تجربه بودم تا اومدم بجنبم سایت شلوغ شد و سرعتش اومد پایین :| اصن صفحاتش بعد از یه ساعت ب زور میومد بالا :| با کلی دردسر انتخاب واحد کردم :|
ولی الان سایتو دور میزنم قبل از اینکه باز بشه با ی طریقی زودی رفتم داخل سایت و انتخاب واحد کردم :)
راستی رشته چی هستی؟

سلام دوست عزیز
ممنون شما لطف داری!
واقعا این انتخاب واحد کار خیلی پر استرسیه! :/
گرافیک میخونم! :)

پروفسور جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 23:41 http://otagham.blogsky.com/

من انتخاب واحدم تقریبا طبق برنامه پیش رفت. فقط یه عمومی بهم نرسید که بعدش یه عمومی بهتر گرفتم.
ولی تو حذف و اضافه خودم زدم همه چی رو عوض کردم!

خدا رو شکر!
خیلی کار استرس داریه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد