همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

اسمش چیه؟!

مرض ترس از آدما اسمش چیه؟!

چند وقتیه به این درد دچار شدم که وقتی قراره آدمارو ببینم کلی نگرانم و حتی به خاطرشون بی خواب میشم ولی وقتی میبینمشون کاملا بدون مشکل باهاشون حرف میزنم! :/

فکر کنم بهش میگن مردم گریزی...! :|

این اصلا با رویه ی جدید زندگیم جور در نمیاد...قرار بود خیلی بیخیال تر ازین حرفا باشم!

درست میشه...زمان لازمه!

نظرات 1 + ارسال نظر
لحظه پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 22:32 http://life-me.blogsky.com/

منم اینجور بودم. ولی الان فرق کردم. مثلا نمیترسم و این استرس نداشتنه بده. حتی اگه قرار مهم هم باشه همینجوری بیخیالی طی میکنم بعد اونجا گند میزنم.
بیخیالی اصلا خوب نیست...
شرایطتت نرماله!! اگه برا تو نرمال نیست مثلا حالت من که اصلا درست نیست...
یه جور وسط این دو تا شاید خوب باشه...

دقیقا حد وسط این دو مدل خوبه...!
یه جورایی هم شرایط شما برات اذیت کنندس و هم شرایط من برای خودم!
امیدوارم زمان بتونه همه ی مشکلا رو حل کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد