همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

نتونستم...

من نتونستم خودمو کنترل کنم...

اینو میشه از ناخنایی که امشب کنده شد و هیچی ازشون نمونده فهمید!

چرا نمیتونم بیخیال باشم؟!

ای بابا... T_T

دارم با این دیوونه بازیام لذت همه چی زندگیمو از خودم میگیرم!

نظرات 4 + ارسال نظر
ali 1998 چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 02:22 http://tehran.teh

یه جورایی هم دردیم :/

بنظرمن زیاد عمیق فکر کنی، یه موردی بچرخونی تو ذهنت برات عادت میشه اونوخته که شب یا روز که از خواب پا میشی اتومات فکرت میره روش و اوقاتت بیخودی تلخ میشه!

تو اینستا فالووت کردم مشکل همون اندرلاین بود که پیدات نمیکردم D:

درسته...عمیق و بیخود فکر میکنم!

mhshdshk چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 17:07

چیشده مگه

هیچی فقط یکمی درگیر بی اعتماد به نفسی شدم و گاهی اوقات استرس بی معنی ای میگیرم!

لحظه پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 21:44 http://life-me.blogsky.com/

باید بیشتر تلاش کرد خودت رو دوست داشته باشی...

راست میگی...باید رو خودم کار کنم!

شین شین چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:51

باید بیشتر تلاش کرد خودت رو دوست داشته باشی...
↑↑↑↑↑↑↑
-باهاش کاملا موافقم ! مخصوصا که به نظرِ من
تو واقعا لایق دوست داشته شدنی :)
اذیت کردنِ خودت ، بی رحمانه ترین کاریه که میتونی
بکنی ! این همه استعداد و توانایی رو دستِ کم نگیر !
من که همیشه دورآدور تحسینت میکنم ! :)

خیلی خیلی ممنونم! :)))

اگه خودتو معرفی کنی خوشحال میشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد