همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

عید داره میاد...

یکمی برای عید امسال ذوق زده ام!

شاید به خاطر اینکه که پارسال یه جورایی عید نداشتم...مثلا کنکوری بودم و باید میرفتم مدرسه!(هرچند که تو مدرسه یا آهنگ گوش میدادم یا داشتم آجیل و شیرینی میخوردم!)

امیدوارم واقعا هم عید خوبی باشه! ^_^

توی این روزا وقتی که میرم بیرون هر کسی که داره دست فروشی میکنه رو میبینم واقعا حالم گرفته میشه...واقعا زندگی سخت شده! اونوقت من خیلی وقتا به خاطر چیزای کوچیک ناشکر میشم! :/

درسته که هر کسی توی هر موقعیتی یه سری از مشکلات رو داره اما خب همیشه  مشکلاتی هستن که از مشکلات ما خیلی بزرگترن و ما در مقابلشون خوشبختیم...(گاهی اوقات مرور کردن این چیزا برای هر آدمی خیلی خوبه...امید به زندگی رو زیاد میکنه!)

.

.

این ترم تربیت بدنی دارم...بسی خسته کنندس ولی خدا رو شکر من ورزش کردنو دوست دارم!(اصلنم فکر نکنید که الان بدن درد دارم!)

نظرات 4 + ارسال نظر
نانسی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 02:19

حرف زدن درباره بدبختی دیگران باید باعث بشه به داشته هامون قانع وشکرگزارباشیم هرچندناچیزباشند

درسته ولی همیشه ازین که به یه سری از افراد به عنوان درس عبرت نگاه کنم، ناراحت میشم!
چون وقتی به این فکر میکنم که کسی بخوا به موقعیت خودم نگاه کنه و عبرت بگیره، غصه میخورم!
ای کاش میشد ما آدما قبل ازینکه شاهد موقعیت بدی باشیم، شاکر باشیم و قدر بدونیم...اینجوری ارزشمندتره! :)

نانسی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 03:01

انشاالله سال خوبی داشته باشی خانومی

ممنونم عزیزم همچنین!

mhshdshk جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:25 http://mhshdshk.blogfa.com

عیدت پیشاپیش مبارک زنده باشی

ممنونم گلم!
عید تو هم مبارک!

پروفسور جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 23:33 http://otagham.blogsky.com/

الان رشته ات چیه؟

گرافیک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد