همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

اینجور آدما...

یه سری از آدما هستن که خیلی دقیق و نکته سنج هستن و به راحتی خودشون و حرفاشونو ابراز میکنن!

خب این ویژگی خیلی قابل تحسینه! :)

ولی وقتی به بر حرفاشون میری میبینی که ذهنشون فقط پیدا کردن نکات منفی رو دستور میده!

مثال عادیش میتونه این باشه که وقتی یه شعری رو میخونن، به جای اینکه بگن نکته قوتش کدوم قسمتش بوده، سعی دارن یه مشکلی توش پیدا کنن!

مثلا میگن قافیه های فلان بیتش با هم هماهنگ نیست!

حالا یهو دیدی خیلیم از شاعر بودن سر درنمیارن ولی کاملا مصمم و حق به جانب اظهار نظر میکنن!

اینجور آدما صد در صد یه روزی خودشون رو هم به مرز کلافگی از دست خودشون میرسونن...آخه مگه میشه همه چیز ایراد داشته باشه؟!

به هر حال رفتارای همه ی ما آدما یه ریشه ای داره!(میتونه مربوط به گذشته یا شرایطمون باشه!)

خیلی دوست دارم بدونم که ما آدما چجوری گاهی اوقات خودمونو تو جایگاه قضاوت هر فرد و هر اتفاقی میذاریم در حالی خودمون سر تا پا تقصیریم؟!

این نیمچه اختیاری که خدا بهمون داده، چه کار ها که باهامون نکرده...

نظرات 5 + ارسال نظر
هاتف شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 17:37 http://hatefblog.in

بعضی ها کلا زندگی رو ایراد دار می بینن .
از نظرشون همه چیز باید مشکل دار باشه . و هیچ چیز مشکل نیست . اینها به قول شما از زندگی هیچ لذتی نمی برن چون داریم در حال گشتن ایراد های هر چیزی هستند حتی پیش پا افتاده ترین چیز ها
و اینکه داخل قالب یا کد های جاواتون یک کد هست که آدم رو منطقل می کنه به یک سایت دیگه که فروش دامین داره
یا قالبتون رو ریستارت کنید و قالب دیگه نصب کنید
یا کد های جاواتون رو حذف کنید
من آمدم بخوانم رفت در صفحه دیگر

دقیقا...!
من از کد های جاوا استفاده نمیکنم!
خودم که وبلاگمو باز میکنم چنین چیزی نیست!
در هر حال حرفتون باعث شد که به عوض کردن قالب وبلاگم فکر کنم...چند وقتی بود که تنوع به وبلاگم نداده بودم!

هاتف شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 18:57 http://hatefblog.in

گد رو پیدا کردم
قسمت کد های جاوا رو کامل پاک کنید

شادی سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 00:51 http://shadi-shadi.blogsky.com

قرارمان
همین بهار
زیر شکوفه های شعر...!

آنجا که واژه ها
برای تو گل می کنند !
آنجا که حرف های زمین افتاده ام ،
دوباره سبز می شوند
وَ دست های عاشقمان
گره در کارِ سبزه ها می اندازند ؛

قرارمان زیرِ چشم های تو !
آنجا که شعر
نم نم شروع می شود...!

شادی سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 00:53 http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام مریم جون خولی عزیزکم آبجی گلت خوبه؟
فدات مهربونم منم دلم پیشته خانومی
مرسی که سر میزنی گلم

سلام بر شادی عزیزم
خوبم...اونم خوبه! :)
خواهش میکنم گلم وظیفس!

شین شین چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:42

این نیمچه اختیاری که خدا بهمون داده، چه کار ها که باهامون نکرده...

-واقعــــــــــا چه کارا که نکـرده !!!!!!...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد