همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

اون دنیای مهربون...

یه زمانی راضی شده بودم به زندگی توی دنیای خیال...

همه ی اتفاقای خوب و ایده آل توی ذهنم شکل میگرفتن و منو خوشحال میکردن!!!

آدمای مهمی پا به زندگیم میذاشتن...گاهی اوقات توی خیابون هم باهاشون قدم میزدم...

عاشقشون میشدم...ازشون دلخور میشدم...

خلاصه همون چیزای ایده آل!!!

همون اتفاقایی که دوست داشتم...

همون جمع دوستانه ای که همیشه دنبالش بودم...

همون جاهایی که همیشه توی تصورم، توشون آرامش داشتم...

کم کم به این دنیا عادت کردم...

کم کم عاشق وقتایی شدم که تنها توی خیابون قدم میزنم و با گوش دادن به هر آهنگی، خودمو توی اون دنیا با اتفاقات متفاوت میدیدم...

حتی اتفاقای بد این دنیا هم ایده آل بودن!!!

گذشت...

گذشت...

گذشت...

خیلی چیزا بهم ریخت...

چرا؟!

چطوری؟!

یه مشکل بزرگ وجود داشت...

"بزرگ شدن!"

من نمیدونستم که یه روزی بزرگ میشم...

یه روزی میاد که من، من نیستم!!!

خیلی حرفه...

من عوض میشه...پا به سن میذاره...پا به جاهایی میذاره که اون دنیای ایده آل هیچجوره توی ذهنش جا نمیگیره!!!

توی یه برحه ی کوتاه حیقیت مثل پتک توی سرت میخوره و مجبورت میکنه که بیدار شی!!!

الان بیدار شدم...

با یه دنیا تنفر...یه دنیا اتفاق و آدمای ناقص...

انگار توی بیداری کلمه ی "ایده آل" معنی نشده!!!

فرهنگ لغت دنیای بیداری بی رحمه...خیلی بی رحم!

نظرات 4 + ارسال نظر
mhshdshk یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 19:05 http://mhshdshk.blogfa.com

وای مریم من الان تو همین دورانم با افرادی که میخوام میگردم(تو ذهنم) و از طرفشون حرفایی که میخوام بشنوم رو میشنوم.با کسایی که حتی میلیون ها کلیومتر فاصله دارن شایدم با کسی که نزدیکمه ولی نمیبینمش مثلا سپیدم. این مدل زندگی رو دوس دارم یعنی تو میگی بزرگ شدم تموم میشه؟؟؟؟

نمیدونم...آدما متفاوتن!!!!
امیدوارم تو هیچوقت اینجوری نشی عزیزم!

فاطمه دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 23:23 http://life-me.blogsky.com/

سلام عزیزم
تمام خط به خط این پستت رو میتونم باهات همذات پنداری کنم. باور کردنش تلخه...

سلام فاطمه جونم
آره واقعا سخته!

EA چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 19:05 http://ebrahimarami.com/

نوشته هاتو دوس دارم..وبلاگ با مزه ای داره
حس خوبی بود.
راستی ممنون بابت نوشتن متن موزیک "دلم گرفته" سیروان

ممنونم دوست عزیز!
خوشحالم که وبلاگم برات مفید بوده!

EA چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 19:06 http://ebrahimarami.com/

axaye instagramet ham bamazast, movafagh bashi

بازم خیلی خیلی ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد