همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

☆_☆

برای یه سری از تغییراتم خوشحالم...!

امروز که با آبجی جان حرف میزدم به خیلیاشون پی بردم!!!

اصلا گذشت زمان خیلی خوبه! :)

پس فردا هم که ماه رمضونه!!!! ^_^

ازونجایی که چند ساله برای ماه رمضون برنامه های خوبی دارم، نگران نیستم! 

ولی تا یه ماه یه سری از برنامه ها کنسله...!

بازم خوبه...تنوع خوبه!

امروز برای آخرین بار رفتیم به اون کافه ی جادویی...اصلا اینجا فوق العادس!

هروقت که میرم هیچ فکر منفی ای سراغم نمیاد!!!

اونجا همه چیز خوبه...تنها جاییه که اون فضای ایده آل توی ذهنم واقعی میشه! :)

البته چند وقتیه که همه چی خوبه...ینی همیشه همه چی خوب بود و این من بودم که حواسم نبود!

مریم الان عالیه...فقط یه سری تغییرات دیگه مونده که به زودی سعی میکنم ایجادشون کنم!

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:10 http://life-me.blogsky.com/

جیگرررتوووو
خیلی خوشحالم که حالت خوبه
ان شالله همیشه همینجور خوب باشی عزیزم^_^

ممنووووونم فاطمه ی مهربوم و دلسوزم!

فاطمه یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:17 http://life-me.blogsky.com/

تو امتحانات موفق باشی عزیزززم

ممنونم عزیز دل!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد