همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

"_"

گشنگی سخت است...!

نمره های دانشگاه دارن دونه دونه میان...خدا رو شکر تا الان راضی بودم...امیدوارم امتحان عمومیا خرابش نکنن!

البته مهم نیست...نمره مهم  نیست!!!

اینجوری نیست که از نمره ی خوب خوشحال نشم ولی خیلی خودمو درگیر نمره ی پایین نمیکنم!!!

ترم اول یه استادی توی ژوژمان بهم گفت من باهات موافقم...قبولت دارم!

چند روز بعد سایت دانشگاهو باز کردم و دیدم بهم 17 داده...بالاترین نمره ای بود که داده بود!!(متاسفانه با گروهمون دچار مشکل شده بود و کمی لج کرد! کسی نتونست نمره ی بالا ازش بگیره!)

اصلا ناراحت نشدم و فقط به این فکر کردم که استاده ازم راضی بوده  و حتما پیشرفتی در کار بوده! :)

.

.

دیشب یه سریال تموم کردم...جنایی پلیسی بود!!!

به شکل ترسناکی آدما کشته میشدن!

پرونده های فیلمش بر اساس واقعیت بودن...! :/

خدا رو شکر که تو ایران فقط پرونده های اختلاس داریم!

نظرات 3 + ارسال نظر
پروفسور یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:22 http://otagham.blogsky.com

خوش به حالتون. نمره هاتونم داره میاد
ما از هفته دیگه تازه فرجه مون شروع میشه!
اینجوری که خیلی خوبه
ایشالا همیشه موفق باشی

آره کم کم دارم به خلاصی نزدیک میشم!!!
ممنونم عزیزم ایشالا تو هم موفق باشی!

arshyatk پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:58 http://www.arshyatk.blogfa.com

سلام
هیچ وقت از این که نمره ای پایین می گیری ناراحت نباش چون چیز های مهم تری توی زندگی هست که نمره بد گرفتن در مقابلش هیچی نیست هیچ وقت نزار ناراحتیات و غم وغصه هات جلو پیشرفتتو بگیره شاید هیچ وقت نتونی به عقب برگردی و لی می تونی از همین الان شروع کنی و بیشتر بخونی ولی نمره 17فکر کنم نمره ی خوبی باشه خیلی از دانشجوها اروز دارند که نمرشون 15 باشه شما که 17 اوردید ناراحتید .در باره اون پستی که نوشته بودی ارزوی نیست که با فکر کردن بهش ادم خوشحال بشه باید بهت بگم این تو هستی که ارزو می کنی و رویاهاتو میسازی پس کافیه چشاتو ببندی و بهش فکر کنی تک تک ارزوها میان سراغت تک تک رویاهات توی ذهنت بال در میارند فقط کافیه چشاتو ببندی و زهنتو خالی کنی از همه غم و غصه ها تا وقتی خودت نخوای هی رویا و ارزوی نمیاد سراغت اگه وقت کردی بهش فکر کن وسعیتو بکن

سلام
آره نمره ی خیلی خوبیه...به خصوص که بالاترین نمره باشه!!!
واقعا نمره چیز مهمی نیست!
ممتون برای حرفای خوبتون!

شین شین چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:21

خدا رو شکر که تو ایران فقط پرونده های اختلاس داریم!

- خداروشــــکر :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد