همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

خانواده

طی کنار گذاشتن یکسری از ویژگیام چند وقتیه که به چیز جدیدی پی بردم...

اونم صمیمیت خونوادمونه!!!

قبلنم ازش خبر داشتم ولی الان خیلی بیشتر...

من و آبجیم و مامانم و بابام خیلی بیشتر از یه سری از خونواده های دیگه با هم راحتیم...

دیشب خیلی خوب بود...اینقدر با هم شاد بودیم که لبخند از روی لبم کنار نمیرفت!!!

یه زمانی آدمایی رو میشناختم که کلا با خونوادشون قهر بودن و حس میکردن با بی محلی کردن بهشون، دارن اونا رو تنبیه میکنن!

به نظر من این افراد فقط دارن وقت لذت بردن از وجود خونوادشونو از دست میدن!!!

حتی اسم خونواده باعث میشه که آدمای سو استفاده گر نتونن نزدیک آدم بشن و از دونستن اینکه چند نفر مثل کوه پشت آدم هستن، بترسن!!!

خلاصه که تا همین الان اگه تا حالا بد رفتاری ای نسبت به خونوادم داشتم رو نسبت میدم به "مریم بد" و اون فرد من نبودم!!!!

هرچند حس میکنم هر چی داره زمان میگذره، بیشتر یاد میگیرم با هر کسی چطوری رفتار کنم! :)

خلاصه که خدایا خوشیای آدما رو بهشون نشون بده و نذار دیر بهشون برسن! ^_^

نظرات 3 + ارسال نظر
لحظه سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:03 http://life-me.blogsky.com/

ان شاالله همیشه کنار هم شاد باشید ^_^

برای دعای آخر: الهی آمین

ممنوووووونم عزیز دلم!

mhshdshk چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 14:27 http://mhshdshk.blogfa.com

che qad barat khoshhlm k hamchin hesi dari azizim:)

ممنووووونم عزیزم!

علی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:32

همیشه مشکلاتتو با خونواده و بزرگترا در میون بزار که بهترین کار همینه سعی نکن خودت حلشون کنی که سردرگم میشی

بله همینطوره!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد