همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

هعی روزگاررررررر

چرا هیچکدوم از لینکام دیگه چیزی نمینویسن؟!

چند وقت یه بار وبلاگاشونو باز میکنم به امید اینکه حرفی زده باشن و دلشون برای اینجاها تنگ شده باشه...

توی بعضی از وبلاگا چشمم به اون ایموجیای متحرک افتاد که یه زمان خیلی استفاده میکردیم...چه روزای خوبی بود! :)

نظرات 3 + ارسال نظر
لحظه جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 18:17 http://life-me.blogsky.com

انگار خیلی ها به فضاهای مجازی دیگه کوچیدن. ولی وبلاگ یه چیز دیگه است. با اینکه امکاناتش تغییراتی نکرده برای من انگار اصیل تره...

آره همه رفتن اون سمت!!!
واقعا وبلاگ خیلیییییی خوبه!

arshyatk پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:40 http://www.arshyatk.blogfa.com

سلام
قرار نیست که زندگی اونجور که ما بخوایم پیش بره ادما میان میرن غم میاد میره بعد شادی میاد میره ارزها و رویاها میان میرن مشکلات میان میرن هر چیزی یه روزی میاد میره مهم این که وقتی که اون ادما هستند قدرشونو بدونی نه وقتی که رفتن مهم این که از غم و غصه هات و مشکلاتت درس بگیری مهم اینه که هیچو قت رویاهات و ارزوهاتو فراموش نکنی حتی رویاها و ارزوهای بچگیت مهم اینه که بتونی شادییتو با دیگران تقسیم کنی و به جای غم و غصه هات شادیتو بهشون هدیه کنی و شادی بخش باشی واسشون .درباره ی دلتنگیت نسبت به ادما باید بگم دلتنگی یه حسیه که کم کم تمام قلبتو میگره و ممکنه به ویرانگی و نابودی ببردت مثل وایسادن لبه پردگاه می مونه تنها راه مقابله با دلتنگی اینه که امیدواری رو همیشه توی قلبت نگه داری نزار جزو اون دست ادما باشی که سر تا سر قلبشونو دلتنگی گرفته جزو اونای باش که همیشه امیدواری رو توی قلبشون دارند در راجب مطلب بالایت باید بگم این خوبه که سعی می کنی خودت باشی تا یکی دیگه باید بگم خیلی خوشحال شدم که با یکی اشنا شدم که مثل خیلی از ادمای دیگه نیست و نقابی به چهره نداره این باعث میشه یکم به امید واریام زیاد بشه واینو بهم یاد اور کنه که ادمای زیادی توی این دنیا هستند که بدون نقابای رنگی زندگی می کنند ازت ممنونم که به امید واریام اضافه کردی با ارزوی موفقیت و اقیانوسی از ارامش و شادی و این که انشالله همیشه توی بغل خداوند متعال باشید چون امن ترین جاست و این که هر روزتونو خودتون میسازید پس عاشقانه و زیبا زندگی کنید خدانگهدارتون

سلام
با حرفاتون موافقم...!
ممنون برای یادآوری چیزایی که هممون خیلی وقتا فراموش میکنیم و باعث میشن پایه های زندگی سست بشه!

لحظه چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:58 http://life-me.blogsky.com

من خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا مریم. خودم شرمنده شدم. ببخشید

نه گلم این چه حرفه ایه...تو خیلی وقت نبود که نیومده بودی، من این چند روز خیلی پست گذاشتم و به نظرت اومده که خیلی وقته نیومدی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد