همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

مریمی خواهم ساخت که سازد جهان خود را نه جهان دیگران! :D

طبق بررسیایی که روی اطرافیان با دل و جرئت داشتم متوجه شدم که اونا تنها کاری که میکنن اینه که "خودشونن!"

برعکس من که همیشه میخوام عوض بشم...!

اصن خب که چی؟! اومدیم و مثلا(تاکید میکنم مثلا...مریم واقعا خیلی مهربون نیست!) من همیشه مهربون بودم و به این ویژگی شناخته شدم!

خب این بیش از حد مهربون بودن که اصلا به درد نمیخوره...میشی وسیله ی سو استفاده!

نه فقط مهربون بودن! هر ویژگی ای میتونه وسیله ی سو استفاده باشه!

شاید از یه نفر به خاطر زود عصبانی شدنش سو استفاده بشه!

پس من باید در کنار اون مهربون بودن و به رو نزدن یه سری چیزا، آدم رکی هم باشم وگرنه که سرم کلاه رفته...های های!

حالا چرا اولش گفتم مشکلم اینه که همیشه میخوام عوض بشم؟! منظورم عوض شدن در راستای شبیه دیگران شدنه...تا میبینم یه نفر یه ویژگی ای داره که میتونه خوب باشه ولی خودم اون ویژگی رو ندارم میخوام اون ویژگی رو در خودم به وجود بیارم...کاملا بی فایده!

(البته گاهی اوقات کاملا با فایدس ولی یه سری چیزا خیلی پیش پا افتاده و بی مورده...)

الگو داشتن خوبه ولی تا یه حد...گاهی اوقات توی الگو گیری زیاده روی میکنم و ممکنه باعث بشه چیزی از من نمونه!

گاهی اوقات باید خودم باشم...

توی این چند روز سعی کردم خودم باشم...باورم نمیشد اینقدر زود تاثیر داشته باشه!

پر از آرامش و ابراز کردن...شاید الان راحت تر بتونم کلمه ی "من" رو ادا کنم!

طی این یه سال(البته سال تحصیلی منظورمه!) خیلی عوض شدم...به نظرم در جهت مثبت بودن!

گاهی اوقات میشینم برای خودم میگمشون و خوشحال میشم...خوشحال ازینکه مریم عوض شده!

صد در صد که خیلی از اطرافیانم به طور مستقیم و غیر مستقیم موثر بودن ولی "من" هم خیلی همت کرد! :)

طی این یه سال این تغییرات به وجود اومد:

-زندگی کردن برای خودم!

-نترسیدن از شکست!

-ندیدن حاملان احساسات منفی!

-فراموشی!

-پیدا کردن "من"

-رعایت حد و حدودا!!!(داشتن مرز توی هر چیزی خیلی مهمه!)

-آسودگی خاطر!

-و...

جا داره از آدمای بد هم تشکر کنم که گاهی اوقات بیشتر از آدمای (مثلا) خوب توی روند تغییرات من تاثیر داشتن!


نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:00

احسنت چه تغییرات بزرگی!خیلی خوبه خوشحالم برات پیشرفتت میبینم. امیدوارم همیشه موفقیتت ببینم... "نترسیدن از شکست "خیلی دلم میخواد داشته باشم .

ممنوووووونم داداشی!
دعا کن که همینجوری بمونم! :)
نترسیدن از شکست مهمترین چیز توی زندگیه...شایدم تو زندگی من اینجوری بوده! والا که همه ی غم و غصه های من سر همین ترسم بوده!

ali 1998 پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:12 https://www.instagram.com/amini_998/

سلام.خوبی؟ من همیشه به وبلاگت سرمیزنم
من قبلا تو اینستا باهات حرف زدم... مشکلمون نزدیک به همه میتونیم باهم حرف بزنیمو مشکلمونو حل کنیم.
ای دی اینستام رو دادم. اگه مایل بودی بیاین

سلام
بله یادمه!!!
خدا رو شکر الان دیگه مشکلی نیست! :)

شین شین چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:16

تا میبینم یه نفر یه ویژگی ای داره که میتونه خوب باشه ولی خودم اون ویژگی رو ندارم میخوام اون ویژگی رو در خودم به وجود بیارم...

(مثلِ مثلِ مثلِ من !!! )

:)))))

لحظه چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:57 http://life-me.blogsky.com

بنظرم خوبه روی خودمونو رفتارهامون حساسبت داشته باشیم و مرز خطر ها رو احساس کنیم ولی نه جوری که ارامشو ازمون بگیره:)
همینجوری خیلی خوبی مریم. من همینجوری که شناختمت خیلی دوست دارم :)

دقیقا...من گاهی اوقات آرامشو از خودم سلب میکنم...به چیزای ریز بی مورد فکر میکنم و واقعا کار الکی ایه!
تو به من لطف داری فاطمه جان! :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد