همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

تلگرام!!!!!!!

این رباتای تلگرامی چین آخه؟! این قرتی بازیا....

میگن بیا برو نظرتو در مورد دوستت بهش بگو اونوقت نمیگن که اسمتم براش میره!

خب اگه من هر چی از دهنم درمیومد میگفتم چی؟!

البته چیزیم نمیشد...حالا که بهش فکر میکنم جاست ریلکس!

.

.

چند روزیه که یکی از ایده های تصویرسازیمو میخوام اجرا کنم ولی مثل کوآلا افتادم گوشه ی خونه و کاری نمیکنم! :/

اگه امروز انجامش بدم معلومه  که...معلومه که چی؟!

هیچی دیگه معلومه که آفرین به من! :/

خدایا این حالو از من نگیر!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی بهار شنبه 3 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 19:01 http://khaterateman95.blogsky.com

چی شده مریم؟:))
یه سری دوستم خودش برام یه همچین چیزی فرستاد همون ربات که میگه نظرت رو راجب فلانی بگو بعد سوال میکنه؟

آره همونه!

بهزاد شنبه 3 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 20:25

هههه دلشون خوشه ها! خب آدم رو در رو بگه که بهتره ربات نمیخوا :))

آره والا!!!!!!

لحظه چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:48 http://life-me.blogsky.com

واای از این ربات ها برا من فرستادن:)))) منم همشو زدم فوق العاده و جذاب :)))) گفتم یکم ذوق کنه:)))

خوب کردی!!!!
منم فقط یه ذره به این بنده خدا حرف بد زدم ولی بازم به خیر گذشت چون میدونه اهل شوخیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد