همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

سوسک سیاه

همون دیشب که ماه رمضون تموم شد، دلم براش تنگ شد!

قدیما دیرتر دلتنگ میشدم!

.

.

یه ماه و خورده ای دیگه همینه که هست "6 ساله" میشه!

هیچوقت اسمشو عوض نکردم...فکر کنم تا آخرشم همین بمونه!!!

"سوسک سیاه"

روزی که داشتیم وبلاگ درست میکردیم هر آدرسی که میزدیم تا حالا ساخته شده بود!!!!

در نهایت گفتم اصن اسمشو بذاریم سوسک سیاه (نمیدونم ازشانس خوبم یا بدم!) وبلاگی به آدرس ساخته نشده بود! -_-

خلاصه که اینطووووور....چقد زود گذشت!

یه روزایی وقتی که دانشگاه راه میرفتم، باورم نمیشد که تا این مرحله از زندگیم رسیدم!


نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 22:49

اسم وبلاگت هیچ وقت یادم نمیره
ماشالاا 6 سال گذشت

هزار ماشالا خیلی اسمش ماندگاره!!!
خیلی زود گذشت! :/

بانوی بهار سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 18:13 http://khaterateman95.blogsky.com

مریم تو چند سالته؟O_o
چرا من فکر میکردم مدرسه ای هستی-ــــــــــــــــ-

18 سالمه!!
چون هنرستانی بودم یه سال زودتر رفتم دانشگاه! :))))

لحظه چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:34 http://life-me.blogsky.com

باورت میشه وقتی سوسک سیاه می بینم یاد اسم وبلاگت می افتم ناخودآگاه... من فکر میکردم سوسک های سیاه رو دوست داری و ازشون نمیترسی که اسم اینجا رو گذاستی "سوسک سیاه"
پایدار باشی دوستم

خخخخ اینحوری امیدوار شدم که همیشه سوسک سیاه ببینی تا یاد من بیفتی!
نه اصلا دوست ندارم...وحشت دارم وحشت!

من... پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 13:01 http://www.doorashena.blogsky.com

داشتم پروفایلتو میخوندم...جووووووووون به علایق...
برا خودش کتابی میشه...
اسمشم بزار " علایق من... همینه که هست"

تازه نصفشونو ننوشتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد