همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

صدای آب

دوباره سر و کله ی کمپین صدای آب پیدا شد...توکل بر خدا!!!!

ببینیم میتونیم یه لوگوی خوب تحویل بدیم یا نه؟!

خب اگه واقعا طراح لوگوی این کمپین من باشم، برام افتخار بزرگیه...واقعا حامیان این کمپینو خیلی دوست دارم و خلاصه که اگه این اتفاق بیفته خیلی ذوق مرگ میشم! :))))

هفته ی دیگه میرم روی ترازو...انتظار ندارم که وزنم پایین اومده باشه ولی دلم میخواد از 55/5 کیلو به 55 برسم...آخه وقتی وزنمو میپرسن واقعا سخته که بخوام اون نیم بعد 55 رو بگم! :/

یه چیز دیگه ایم که دوست دارم اینه که بازدیدای وبلاگم تا روز تولد 6 سالگیش به یه میلیون برسه ولی 20 هزارتا بازدید مونده و خودمم میدونم این اتفاق نمیفته! :/

منم به چه چیزایی فکر میکنما!!!! :))))

بچه های مهد کودک خیلی باهام دوست شدن!

و اما دیالوگ ماندگار این جلسه ی یکی از بچه ها این بود:

-خاله شما دختر داری؟!

من-نه! ×__×

بعدشم یه نقاشی بهم نشون داد:

من-چقد قشنگه...زرافس؟!

-نه خاله...شمایی! ^__^

اون لحظه میخواستم از خنده برم خمیر بازیاشونو گاز بزنم! >__<

.

.

کتاب "برنده تنهاست" رو شروع کردم...تا الان خیلی طرفدارش بودم...دیدمو به زندگی تغییر داده! :)))

نظرات 4 + ارسال نظر
beny20 دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 22:34 http://beny20.blogsky.com

سلام
انشاالله ک توی ساخت لوگو موفق باشین ـ
و بعد اینکه سر و کله با این بچه ها زدن ،
خیلی اعصاب می خواد ، خدا قوت :0
این کتابی رو هم ک میگی وقت کردی
مختصری ازش بنویس واسمون :)

سلام علیکم :))))
ممنووووونم! ^__^
واقعا اعصاب میخواد...امیدوارم کم نیارم! :/
چشم اگه بتونم حتما مینویسم!

بهزاد جمعه 30 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:43

طراحی لوگو که حتماً خوب انجام میدی
خب میشه 55.5 باقی بمونی و بگی 55
زرااافههه!؟ :)))

امان ازین صداقت! عذاب وجدان میگیرم!(حالا انگار چه مسئله ی مهمیه!)
بعله زرافه با کله ی آدم! :/

banooye bahar شنبه 31 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:49 http://khaterateman95.blogsky.com

لوگو رو بذار ما هم ببینیم*_*

الان نزدیک یک سال و نیمه که با گوشیم پست میذارم و نمیتونم با گوشی عکس آپلود کنم! :/

فاطمه شنبه 31 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 17:34 http://life-me.blogsky.com/

خب سعی میکنم روزی چند بار بیام وبلاگت که به آمار دلخواه برسیم :دی
اون لوگو حتما برا خودته ^_^
بچه ها مهدت خیلی بامزه هستن :)))

دستت درد نکنه!
مررررسی عزیزم امیدوارم همینجوری بشه! :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد