همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دین زدگی

امروز برای اولین بار رفتم نماز جمعه! 

به قدری پشیمون شدم که فکر کنم تا آخر عمرم دیگه نرم...

وقتی روحانی مذهب من اینقدر خاله زنکه و توی خطبه اش به راحتی غیبت میکنه، چه نمازی پشتش بخونم؟!

آخه اون آخوند چجوری میخواد الگوی دینی مردم باشه؟!

در عجبم از جماعتی که پشتش نماز خوندن...نمیدونم مردم واقعا نمیفهمن یا خودشونو زدن به اون راه؟!

دلم سوخت...برای اینهمه دوز و کلک!

خیلی راحت قضیه رو وارونه نشون میدن...به سادگی با حرفاشون آدمایی که اینهمه برای مملکت و مردم زحمت کشیدن رو با حرفاشون، یه مشت بی سواد و پست جلوه میدن!

برای حرم حضرت فاطمه هم همچنان پول جمع میکنن...یادمه از وقتی که راهنمایی بودم پول جمع میکردن...مردمم که همچنان پول میدن!

بابا عزیز من اون پولو بده به نیازممد مملکت خودت! :/

آخر خطبه هم که درخواست مرگ برای عالم و آدم میکرد...جوری به کل دنیا لعن و نفرین فرستاد که فکر کنم بر اساس حرفاش فقط باید ایرانیا زنده میموندن...تازه فقط ایرانیایی که باهاشون موافقن! :/

فکر کنم حالا میفهمم که چرا گاهی اوقات در مورد دینم اینقدر سوال دارم و نمیتونم خیلی از مسائلشو هضم کنم!

مشکل از کسایین که دارن اسلامو برای ما معرفی میکنن...معلومه که هیچ کس نمیتونه با منطق اینا مجهولات ذهنیشو حل کنه!

یه مشت خشک مذهب افراطی که در نهایت کمبود آب کشورشونم میچسبونن به بد حجابی زنای مملکتشون!

این آخوندایی که اینجوری همه چیو قضاوت میکنن، ذهنشون مریضه...تو که با یه تار مو به گناه میفتی آدم نیستی، حیوونی!

روی حرفم به همه ی آخوندا نیست...!

.

.

حتما اکسیدانو برید ببینید، ممکنه از پرده ی سینما پایین بکشنش و صد در صد فیلمش بیرون نمیاد! :/

نظرات 6 + ارسال نظر
. جمعه 30 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 22:01 http://i-am-this.blogsky.com

منم هیچوقت با جمع آوری پول واسه ساخت حرم حضرت فاطمه کنار نیومدم
خود امام علی نخواسته که کسی حتی محلش رو بدونه اینا شدن کاسه داغتر از آش
همیشه هم فانتزیم این بوده یه مدت برم تو حوزه درس بخونم
ببینم چی به اینا میگن که یه سریا شون(تعداد کثیری شون)انقدر....هستن
حتی یه وقتایی بابت حرفاشون از دین زده میشم
کلی با خودم کلنجار میرم تا به خودمم بفهمونم چون اینا این شکلی هستن دلیل بر بد بودن دین نیست
البته هنوزم در این مورد دو دلم گاهی اوقات یه فکرایی میزنه به کله آدم
خب تبلیغ کننده های یه دین باید با خود دین تناسب داشته باشن دیگه

دقیقا منم همین مشکلو دارم که گاهی اوقات یه فکرایی به سرم میزنه برای همین همیشه سعی میکنم که جست و جو نکنم چون حس میکنم برعکس اینکه میگن هر کسی باید خودش به دین برسه و فقط به این اکتفا نکنه از بدو تولد دینشو براش تعیین کردن اما به نظر من تحقیق کردن فقط باعث شک و تردید میشه!

beny20 جمعه 30 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 22:11 http://beny20.blogsky.com


چقد شاکی هستی شما :/
منم امروز نماز جمعه بودم ،
ولی خب حرفی که دور از عقل باشه نگفتن ...

بپرسید هرسوالی از اسلام دارید ،
از چی ناراحتی چی باعث سرد شدنت از دین شده ،
بگو شاید بتونم راهنمایی کنم .

خیلی سوالا هست...
تا حالا هم از خیلیا پرسیدم و به جوابی نرسیدم! :/

پروفسور جمعه 30 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 22:39 http://otagham.blogsky.com

من تاحالا نرفتم نماز جمعه.
قبلنا خیلی دوست داشتم برم. بابام میگفت نمیخواد بری بشین خودم واست یه خطبه میگم از امام جمعه بهتر. خطبه اش هم این بود که و بالوالدین احسانا. و بهتره که به حرف بابات گوش بدی و نری نماز جمعه. :)

ایشالا پشت امام زمان نماز بخونی عزیزم.

به هرحال اون مردم اعتقادشونه که اینجوری زندگیشون متبرک میشه. شاید حتی خودشون نیازمند باشن ولی اندک پولی از اندک پولشونو برای اینکار بدن که بلکه خدا کمکشون کنه. بعضا هم به نیازمندا کمک میکنن ولی ازین کارا هم میکنن. خودت تا حالا پول ننداختی تو ضریح؟ مثلا ضریح امام رضا؟
ولی واقعا دوز و کلک زیاده. من یادمه که بابام فهمیده بود اون امام جماعتی که خمسشو میداد دستش, پولا ی خمس رو خودش می خورده. :| البته خو معنیشم این نیست که همه اخوندا یه چیزیشون هس.

حالا اکسیدان چه چیزی داره که حتما بریم ببینیم؟

واقعا بابات راست میگه...هیچوقت نرو!
تا حالا پول تو ضریح ننداختم!
.
.
اکسیدان هم کمدیه و هم شرایط آدمی رو نشون میده که میخواد پرونده سازی کنه تا بتونه پناهنده بشه و بره خارج...کلا جالبه!

بهزاد جمعه 30 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 23:27

هیچی نظرم نمیا انقدر بهشون آلرژی دارم ترجیح میدم چیزی نگم

در مورد بعضی چیزا و آدما واقعا زبان قاصره! :/

banooye bahar شنبه 31 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:47 http://khaterateman95.blogsky.com

اصلا و ابدا خدا نمیگه دین من اینی هست که اینا دارن اجرا میکنن خدا خیلی بزرگتر از این حرفاست
و باید ضجه زد برای مملکتی که حرم رو با طلا درست میکنن اونوقت این همه بچه دستفروشی میکنن

دقیقا...ذهن یه سری از آدما رو جوری شست و شو دادن که عین آدم آهنی فقط ازشون اطاعت میکنن! :/

فاطمه شنبه 31 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 17:30 http://life-me.blogsky.com/

من تا بحال نرفتم نماز جمعه نرفتم ولی آخوند احمق زیاد دیدم... اکثرا هم چیزی نمیدونن! از یه حرفهایی که معلوم نیست از کجااومده خیلی خشک و تعصب وار دفاع میکنن فقط. بدون اینکه به خودشون اجازه بدن که فکر کنن ممکنه اشتباه باشه. فکر کردن خلاف اونو کفر میدونن و تعدی...
حالا تو قرآن آیه هست نصف مردمی که میرن طرف جهنم میگن ما که دیندار بودیم چرا میریم جهنم. خدا بشون میگه شما از دین پدرانتون بدون فکر پیروی کردید... (آدرسش آیه رو یادم نمیمونه)
حرفات و قبول دارم همه رووو....

دقیقا معلوم نیست یه سری از حرفا و اطلاعاتو از کجاشون میارن! :/
واقعا میخوام بدونم اون دنیا چه جایگاهی بهشوت میرسه با این قضاوتاشون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد