همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

خوب

گاهی اوقات همه چی خیلی خوب میشه...

خدایا شکرت!

فکر کنم خوب و بد به ذهن ما بستگی داره...تا به حال شده وقتی که فکر میکردم شرایط بده و همچنین وقتی که فکر میکردم شرایط خوبه، توی هردوش اوضاع یکی بوده و فقط ذهن من بوده که همه چیو خوب یا بد برداشت میکرده! :)

یکشنبه انتخاب واحده! :/

اصلا ازین کار خوشم نمیاد! :دی

نظرات 6 + ارسال نظر
شین شین جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 19:53

خداروشکررررررر
دقیقاااااااااااا
اینکه روزِ خوب یا بدی داشته باشیم حداقل پنجاه درصد ( یا حتی بیشتر) ِش به ذهن خودمون بستگی داره...
من واقعا تجربه کردم... :)

آخ آخ :/ انتخاب واحدو که نگوووو :|
بیشتر شبیه فرمانِ آماده باشِ جنگه:|

آره منم چندین بار تجربه کردم!
حس میکنم یکشنبه میخوام برم جبهه و برگردم! :/
یکسره کابوس ضعیف شدن نت خونمون توی تایم انتخاب واحد توی سرمه!

بانوی بهار جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 21:47 http://khaterateman95.blogsky.com

:)
دوران دانشجویی همه چیزش خوبه من تازه خرداد درسمو تموم کردم الان کلی دلتنگم:))

آره واقعا....عالیییییییه!

بهزاد شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:04

شاید خوب و بد درون ما هم خودشون موجودیت داشته باشن اون وقت بَدیِ جدا شده از وجود دو نفر، نسبت به هم
خوبی میکنن ! چون ذاتشون یکیه .
سعی کردم ساده بگم چی تو ذهنمه منظور برسونم.
"قسمت شش فصل سوم ریک و مارتی ببین میگه خوب و بد چیه!"
هههه انتخاب واحد هم خودش یه درس سه واحدیه :)) آرزوی موفقیت میکنمبرات

فکر کنم گرفتم چی گفتی! :))))
این که میگی فیلمه؟! یا انیمه؟!
خیلی انتخاب واحد ترسناکی بود...!

شین شین دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 03:00

انتخاب واحد خوب پیش رفت ؟
پنج ساعت و سی دقیقه ی دیگه
نوبتِ منه که در این میدان حاضر بشم

نه خوب پیش نرفت...ینی نتیجه اش بد نشدا ولی اشکم در اومد! :(
تو چه کردی؟!

فاطمه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 13:23 http://life-me.blogsky.com/

ان شاالله همیشه خوب باشی ^_^

هیچ وقت انتخاب واحد برام مشکل ایجاد نکرد مریم به جز همون ترم تابستانی که توی دانشکده شریعتی داشتم. برا 6 واحد اشکم و دراوردن هیچ وقت یادم نمیره
انشاالله موفقیت آمیز باشه

ممنونم عزیزم!
نمیدونم چرا شریعتی همیشه از اولش ظرفیتا پره...بچه ها عین گرگ گرسنه از چند ساعت قبل انتخاب واحد میشینن پای سیستم! :/

بهزاد یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 00:29

احسنت!
نه انیمه بزرگسال هست .
ترسناک چرا؟ بخاطر استاد مورد علاقه؟ یا کلا اون واحدا سریع پر میشن؟
تو کامنتا دیدم که تقریبا بخیر گذشته ...

کلا همه ی واحدا زود پر میشن! :/
آره خدا رو شکر بد نبود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد