همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

ینی حکمتش چیه؟! :دی

امشب چند ساعت با آبجیم صحبت کردم...

راجب خیلی چیزا...اون واقعا مشاور خوبیه!

من کاملا قانع و البته پر از آرامش شده بودم! :)

اما انگار یه چیزایی میخوان مانع بشن یا شایدم نمیخوان مانع بشن و فقط میخوان جنبه ی منو امتحان کنن!!!

آخه خداییش مگه میشه تا میایی فراموش کنی، سر و کله اش پیدا شه؟!

الله اکبر...

.

.

از زلزه ترسیدم...اگه دوباره زلزله بیاد و ایندفعه تهرانم بلایی سرش بیاد چی؟!

تصورش بدجوری ترسوندتم...

راستش یه زمانی از مرگ نمیترسیدم اما الان چرا...شاید چون الان دلم میخواد زندگی کنم! :/

نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:33

یادم نیست نظر دادم یا
خیره ایشالا

بعله انشالله خیره!!!!

banooye bahar پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 15:59 http://khaterateman95.blogsky.com

زلزله ادمو‌بکشه که عب نداره ضرر و‌اسیب بزنه چپو چلاغت کنه بده

راس میگی...ازین بعد بهش نگاه نکرده بودم!
آخه نمیدونم اونور چه خبره...یه کوچولو میترسم!

شین شین دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 22:32 http://the-liife.blogsky.com/

مشاور خوب ♥
خواهرِ خوب ♥
واقعا نعمتای بزرگی ان هر دوشون !
حالا فکر کن یه خواهرِ خوب داشته باشی که
مشاور خوبی ام باشه !
دیگه نورِ علی نور میشه :))))))

به زلزله و پدیده های طبیعیِ اینجوری که فکر میکنم
احساسِ حقارت میکنم...
آدم در عین حال که اشرف مخلوقاته چقد حقیر و ناتوانه -_-

آره فوق العادست! :))))
دقیقا....خودمو در مقابل هر کدوم ازین حوادث، هیچی میبینم! :(

فاطمه جمعه 3 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:42 http://life-me.blogsky.com/

اینا همه شوخی کائنات هست باور کن :دی تا میخوای فراموش کنی میاد. میخوای یکیو نبینی جلو چشمت هست همش، میخوای یکیو ببینی ولی آرزوی دیدنش و به گور می بری :)))))

این شوخ طبعی کائنات یکمی داره از تحمل خارج میشه!!!! شوخیم حدی داره والا!!!!!

banooye bahar سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 14:11 http://khaterateman95.blogsky.com

زلزله بیاد صدمه نزنه یا میزنه جونه منو هم بگیره والا

خدا نکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد