همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

!!

خب راستش فکر میکنم وقتی که مشغله ها کم میشن، دل بیشتر به سمت گرفتن میره و ذهن بیشتر به بیهوده جات فکر میکنه!

فکر کنم الان همینجوریم! :))))

البته که منکر خوش گذرونیا و خنده ها نیستم ولی وقتم برای گرفتن دلم و فکر کردن به بیهوده جات یکمی زیادی آزاد شده!

مثلا همین الان...

دلتنگ داستان تموم شده! :/

یه دقیقه بعدش فکر تفاوت ها! :/

و...

و...

و...

درست وقتی که سه نصفه شب با سارا استوری از بیدار موندنا و خل بازیامون میذارم، صبحش مردم(!) استوری میذارن از مدیتیشنشون کنار دریاچه! :/

خدایا آدم قحطی بود؟!

حس میکنم چند وقت دیگه خیابون انقلاب و ولیعصر و کل دور و برش ما رو بشناسن...دیروز که اینجوری بود...با همه سلام و علیک داریم! آخه به تهران میاد اینقدر کوچیک باشه؟! :دی

توی لحظاتی به سر میبرم که دلم میخواد یکسره توی کافه اوریانت بشینم و تصویرسازی کنم و بنویسم...

همه چیز خیلی خوبه ها ولی من باید یکمی بزرگ بشم!

(ینی اومدم چند خط بنویسم اینقدر ذهنم از موضوع های مختلف میپره اینور و اونور که فکر کنم فقط خودمم بفهمم چی میگم!)

نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 21:44

زندگی همینه دیگه حال کنید لذت ببرید فقط

:))))

شین شین دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 22:28

(ینی اومدم چند خط بنویسم اینقدر ذهنم از موضوع های مختلف میپره اینور و اونور که فکر کنم فقط خودمم بفهمم چی میگم!)


+آخ آخ ! منم همینما ! فقط فرقم اینه که خودمم نمی فهمم چی میگم :/
یه وقتایی قاطی میکنم کلا ! ://///

منم دارم کم کم به همین درجه میرسم! :/

بهزاد سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 17:36

خب میتونی یه داستان جدیدم بنوسی

داستان نوشتن داره به خاطره ی بد زندگیم تبدیل میشه...فکر کنم اگه ننویسم بهتر باشه!

فاطمه جمعه 3 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:27 http://life-me.blogsky.com/

مدیتیشن کنار دریاچه!!! همون استوری خل بازی بنظرم واقعی تر و حذاب تره :)))

خل بازی دوست دارم :دی

آره واقعا...به خصوص که طرف اصلا مدیتیشن و این مسخره بازیا بهشم نمیاد! :/
منم بسی دوست دارم! :))))

banooye bahar سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 14:10 http://khaterateman95.blogsky.com

پیاده روی تو خیابون ولیعصر رو منم عاشقشم*.*
دربند رو هم عاشقشم ایضا:)))))

منم خیلییییییی جفتشونو دوست دارم! :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد