همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

آخییییییش!

خیالم راحت شد...تبریک گفتم! :))))

یه بار اشتباه کردم(البته از نظر خودم) تسلیت نگفتم!!! 

نذاشتم این تبریکه هم مثل اون بشه! :دی

(مریم آینده وقتی اینجارو بخونه، چه حسی داره؟! احتمالا با خنده ای همراه با "تمسخر خویش"دلتنگ این روزا میشه...!)

نظرات 2 + ارسال نظر
banooye bahar دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 23:50 http://khaterateman95.blogsky.com

بلی بلی من از همون پست قبلی هم متوجه شدم تولد چه کسی هست:))

اصن خیلی تابلوئم...نور بالا میزنم!

بهزاد سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 02:44

انقدر سخته برات!؟
بابا پسرا براشون این چیزا مهم نیست زیاد سخت نگیر

آره...میدونی که من چقد اهل فکر کردنای بیخودم!!! :/
من چرا اصن نمیتونم پسرا رو بشناسم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد