همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

=__=

چرا همش خوابم میاد؟!

فکر کنم چون چند وقت یه بار یاد این میفتم که این تابستون کنکور کارشناسی دارم، هیچ راه فراری نمیمونه جز خوابیدن! :/

من حتی نمیدونم چیا توی این کنکور هست! 0_0

با خودم گفتم معدلمو بالا نگه دارم که دانشگاهم بدون کنکور بگیرتم ولی گفتن این قانونو برداشتن... قدرت خدا حالا اگه من معدلم پایین بود کلا کنکورو برمیداشتن، شرط معدل میشد!!!

اصن من دست رو هر چی بذارم نابود میشه!!!

از آسمون آتیش میبارید، من یه روز کاپشن نپوشیدم، تهران شد سیبری!

یه پیراشکی فروشی پیدا کردم که پیراشکیاشو دوست داشتم، خدا رو شکر مغازشونو بستن!(البته بعد دو ماه باز کرد!)

عاشقم که شدم طرف کافشو بست...به لطف خدا فعلنم قصد نداره دیگه بازش کنه...!

خلاصه اگه مشکلی دارید با من در میون بذارید...اگه یه وقت مسئله مالی، عشقی، درسی، خانوادگی داشتید فقط کافیه بگید من بیام سراغ مشکلتون!!!!!!!!!! :////

100% تضمینی...بدون عوارض...بدون بازگشت!

اونوقت به روحانی میگن کلیدساز...بابا بیایید کلید حل مشکلتون دست منه!!!!!! 

فقط باید هر چی میخوایید، برعکسشو انجام بدم!

(وی پس از پر کردن صفر تا صد در این پست، احساس سبکی کرده و دکمه ی انتشار پست را لمس میکند!)

نظرات 3 + ارسال نظر
banooye bahar جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 19:29 http://khaterateman95.blogsky.com

کنکور شانسم هست همش خوندن نیست کوووو تا تابستون روزی دو ساعتم وقت بذاری از الان، فکر کنم برات کافی باشه به هر حال درست خوبه دانشگاه خوبی هم درس میخونی،ولی خب باید ده درصد پذیرش بدون کنکور باشه انصافا نامردیه:|

من دلم میخواد عکس پسره رو ببینم0_0

آره واقعا کنکور خیلی به شانس بستگی داره و من نگرانم امسال با این خوش شانسی ای که چند وقته بهم رو کرده، کنکورو آباد کنم!!!
به نظر منم باید منو بی کنکور بگیرن...قول میدم رو سفیدشون کنم!!!!!

عکسشو توی دایرکت برات میفرستم!!!

بهزاد شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 01:06

این مشکل سربازی منو میتونی حل کنی؟!

متاسفانه نه...ولی توی نسخه ی جدیدم این آپشنو اضافه میکنم!!!

لیلیام سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 17:41 http://www.yemotarjem.blogfa.com

تابستون کنکور داری و توی وبلاگستان میچرخی دخدر؟!!
پس کی درس میخونی ؟!

یس یس!!!!!
نمیدونم...ولی شروع میکنم چون دوست دارم قبول بشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد