همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

مرد هزار چهره

توی سریال مرد هزار چهره، مسعود شصت چی توی سکانسی که باید از خودش دفاع میکرد حرف خیلی جالبی زد...

میگفت من بی دفاعم...من فقط اشتباهی بودم!


در مورد اکثر اشتباهاتم فقط همینو میتونم بگم "من اشتباهی بودم"


شاید هر کسی که سنش ازم بیشتره یا تجربیات بیشتری داره، بگه این هنوز مشکلات زندگی رو به خودش ندیده و اینجوری بهم ریختست...

شاید این فکر پیش بیاد که چقدر جو زده شده...پس این دختر کی میخواد بزرگ بشه؟!

و خیلی شاید دیگه...

ولی واقعا اذیتم...شاید کم ظرفیتم...

.

.

میدونم ژانر وبلاگم خیلی چس ناله شده! :/

×__×

نظرات 7 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 23:03

عیب نداره بابا شاید بعضی اتفاقات لازمه تا پخته تر شی..
مهم اینه میگذره

بعله...این نیز بگذرد! :)

banooye bahar جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 23:06 http://khaterateman95.blogsky.com

تجربه من به شخصه اینه تو سنی که تو داری همینه البته باید دیگه خوب شی نهایت یکسال دیگه
من که پوست انداختم و خیلی عوض شدم تو سنِ تو بودم:)

پس باید منتظر باشم...ایشالا همه چی درست میشه! :)))

حسن یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 11:24

مراباخاک می سنجی ,نمی دانی که من بادم
نمی دانی که درگوش کرافلاک فریادم
نه خودبا آب کوثرهم سرشتم ,نز بهشتم من
که من ازدوزخم ,با آتش نمرود,هم زادم

لحظه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 23:48 http://life-me.blogsky.com

به خودت فرصت بده، حق بده اشتباه کنی، حق آزمونو خطا بده ولی فرصت بده به خودت... الانم فقط تجربه کسب کن و یاد بگیر ... اصلا مهم نیست چقدر اشتباه می کنیم...
یکم که بگذره می بینی چقدر فوق العاده ای بعد به خودت افتخار میکنی...

فرصت میدم...ینی خیلی وقتا میدونم چیزی اشتباهه ولی انجامش میدم! :(
مشکل اینه نمیتونم با حال بعد اشتباهاتم کنار بیام!
لطف داری فاطمه جانم...امیدوارم واقعا همینطور باشه!

احسان شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 20:40

اینجا، این فضا، برای توعه.
من که هرررررچی چسناله پیدا میکنم و میاد تو ذهنم، چه خوب، چه بد و .... مینویسم.
آزاد باش، اینقدر بنویس تا خودت رو بتونی مثل یه سوم شمص تو اینجا‌ ببینی. اون وقته که رو خودت و افکارت تسلط داری.
از هیچی دریغ‌ نکن...

آره فکر خوبیه!!!!
منم همیشه سعی میکنم بنویسم! :)

احسان شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 21:13

یه جوابت به آخرین نظر رو دیدم، گفتم اینرو هم اضافه کنم.
دقیقا منم از همین لحظات رد شدم، حدودا ۲۱ سالم بود، یعنی دو سال پیش.
کل افکارم، دغدغه هام، اصلا همه چیم عوض شد. شروعش هم میشه گفت وقتی بود که زمان زیادی رو نتونستم به صورت طبیعی به کارهام برسم، نتیجش این بود که کلا فازم عوض شد. یعنی فازم میخواست عوض شه، اما‌ ازش فرار میکردم، اونم بالاخره وقتی یه بحران تو زندگیم بوجود اومد، یقه م رو گرفت.
اعتقادات، ارتباطات با دیگران و ... همشون یه تکون اساسی خوردن.
میشه گفت تو بعضی از چیزایی که خط قرمزم بودن قبلا، تنم شروع به خارش گرفت! و انگار‌ از حاشیه امنم دوست داشتم بیام بیرون.
تقابل بین خود قدیمیم و جدیدم برام خیلی سخت بود.
به نظرم اگه خیلی اذیت میشی برو پیش مشاوری چیزی راه حل بده بهت.

هدفی برا زندگیت داری؟ اگه اره اونم عوض شده یا نه؟

چه جالب...دقیقا منم توی چنین موقعیتیم!!!!
تقریبا هدفم عوض نشده...میشه گفت هدف هام کمتر شدن...احتمالا دارم میرسونمشون به سطح خودم! :)))

احسان سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 14:57

خب اینکه خیلی خوبه.
داری راهتو دقیقتر میکنی و میفهمی باید کدوم وری بری... شایدم بر اساس واقعیات زندگیت داری هدف‌گذاری میکنی.
اگه این باشه ادامه بده و واینستا.
آرزوی موفقیت :)

آره خیلی خوووبه! :)))
مچکرررم خیلی زیاد! ^__^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد