همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

آخرین پست سالی که "هیجده" سالمه!

فکر کنم در آینده از "هیجده سالگی" خودم به عنوان روزای خیلی خاص و قشنگ یاد کنم...

اصن از الان دلتنگشم! :/

خیلی غصه خوردن(که شاید بی مورد بودن) داشت!

با خیلی چیزا روبرو شدم!

خیلی چیزای جدید دیدم و یاد گرفتم!

خیلی تفریحات قشنگی داشتم!

و...

و...

و...

امشب خبری از غر نیست...واقعا روزای قشنگی بودن!!!! :)))

(شک کردم...شاید الان حالم خوبه که دارم اینارو میگم!)

در هر حال خوبه که دارم با این حال خوب، برای مریم آینده مینویسم...

نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 16:15 http://beny20.blogsky.com


آه و ناله ، منگه ، غر ، گله نکنی ...
.
.
امیدوارم 97 برات به یاد ماندنی بشه ....

مچکرم...امیدوارم برای شما هم همینطور باشه! ^__^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد