همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

مگه میشه؟! :/

مثلا آخرین نفر با خبر بشی که قراره بری مسافرت! :/

تازه اونم مستقیم بهت نگن...وسط مهمونی از حرفا متوجه بشی!

خدایا ما نخواییم انقدر آدم حسابمون کنن و نظر ما رو هم بپرسن باید کیو ببینیم؟! :|

مگه میشه انقدر برای یه نفر ارزش قائل بشن؟! -__-


نظرات 3 + ارسال نظر
محمد قنبری دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 21:12 http://ba-mokhatabhaye-ashna.blogsky.com

خب این که کاری نداره؛ اسیر نظر دیگرون نباش عزیز من. خودت خودتو آدم حساب کن. خودت خودتو تحویل بگیر. مگه خودت نمی گی اسیر نباشین. خوب این هم یه جور اسارته دیگه. اوکی؟

متوجهم چی میگی ولی خب بابام جایی که من نرم نمیره! :/
نمیتونم دلشو بشکنم که!!!!!
البته که کارش زشت بود و نظر ما رو نپرسید ولی خب منم نمیتونم در مقابلش بگم پس منم نمیام...اونوقت جلوی فامیلاش ضایع میشه!

بهزاد سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 00:58

نمیخوام گرا بدم فضولی کنم اما خیلی بده! یه سری همچین اتفاقی برام افتاد یه کاری کردم الان قبل هرکاری مشورت که هیچ اجازه میگیرن

ایوووول...چه کردی؟!
میدونی از طرفی خیلی دلم خواست منم یه حرکتی بزنما ولی دلم سوخت و چیزی نگفتم....البته غر زدما ولی نگفتم نمیام! :دی

banooye bahar سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 22:16 http://khaterateman95.blogsky.com

اول اینکه خوش بگذره
الان کامل خوش بگذرون بعدا حسابشونو برس

فکر خوبیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد