همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

....

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟!

بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا؟!

نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی...

.

.

خوب میشم...! :)))

قول میدم...

"مریم آینده" بهم نخند...

نظرات 4 + ارسال نظر
banooye bahar جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 14:48 http://khaterateman95.blogsky.com

عجب

:(

بهزاد شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 04:25

من اشتباهی اینو میگفتم "حال با جوانان حال کن با ما چرا!"

بهزاد سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 02:02

من اینجا نظر داده بودم

آره من تایید نکرده بودم! :)))

شین شین جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 00:59 http://the-liife.blogsky.com/

.
.
.
الانم خوبی :)
قول دادن نمیخواد به نظرم !
آدما دل دارن خو :/ :( :)

قربونت لطف داری! ^__^
.
.
آره بعد از حرفایی که زدی تصمیم گرفتم خودمو مجبور به زورکی بیخیال شدن نکنم! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد