همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

استعمال دخانیات ممنوع؟!

 کوچکی فرمود که "حیف نیست آدم این بدنو سالم ببره توی گور؟!"

تحسین ها کردیم این جمله رو اماااااااااا...

لطفا جوری استعمال دخانیات نکنید که وقتی که شب خواستید بخوابید، نفستون بالا نیاد...این بدن، حالا حالاها قراره بیرون گور جون بکنه! :دی

.

.

توی "آتش بس لحظه ای" به سر میبرم...ینی شاید بشه گفت پنج ساعته که یکمی آروم گرفتم و گریه نمیکنم! :)

بی حرف پس و پیش میریم برای تنظیم قطع نامه! :دی

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 02:16

من که برای خودم ممنوع شده است
قطعنامه چیه؟!

خیلی خوب کردی! :(

کلا میخوام دست بردار بشم...! :)

banooye bahar سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 23:50 http://khaterateman95.blogsky.com

من کامنت میدم ولی نمیاد گویا:/

چرا میاد بهاری جان...من تایید نکرده بودم! :))

شین شین جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 00:56 http://the-liife.blogsky.com/

اع !
دخانیات !
من نوروز امسال برای اولین بار
دخانیات مصرف کردم (قلیاااان :دی)
راستی توام اگه خواستی استعمال کنی
تنباکوی لیمو نعناع استعمال کن :دی
خیلی خوبه :)
دوزِش پایینه
در کل زیاده روی خوب نی
تو هر چی !
البته یکی باس اینو به خودم بگه :/
.
.
.
آتش بس لحظه ای اَم خوبه !
کلا آتش بس خوبه
یه وقتایی ام تنها راه نجاته :/

من تا حالا قلیون نکشیدم! :دی
لیمو نعناع...یادم باشه خواستم بکشم با لیمو نعناع شروع کنم! :))))
آخ آخ امان از زیاده روی!!!! :///
.
.
آره خوبه...البته اگه بتونه از لحظه ای به دائمی تغییر پیدا کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد