همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

مغز تکونی

دارم سعی میکنم ذهنمو مرتب کنم...

هر چی بلاتکلیفی و کار نصفه س، تموم میکنم! :)))

یه حال "خنثی طوری" دارم...نه خوب نه بد!

.

.

تو فکر اینم کنکور ندم...دلم میخواد تغییر رشته بدم ولی اگه قرار به کنکور دادن باشه، فقط میتونم گرافیکو ادامه بدم ولی خب دیگه ادامه دادن گرافیک خیلی فایده نداره!

نه اینکه الان خبره شدم، فقط اینکه الان اصولشو یاد گرفتم...ازینجا به بعدش، بحث خلاقیت و تلاش خودمه!

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 13:12

یعنی برا کنکور غیر هنر باید بری درسا دبیرستانش و پاس کنی؟!!

آره...ببین من کنکور هنر نمیدم...کنکورم، کنکور فنیه!
کنکور فنی رو فقط بچه های هنرستان میتونن بدن!
کنکور هنرو همه میتونن بدن!
حالا اگه یه هنرستانی بخواد کنکور دیگه ای(مثلا تجربی) بده، نیازی نیست درسا رو پاسشون کنه و فقط باید بشینه درسای اون رشته رو بخونه...مثلا دوست خودم دیگه نمیخواد گرافیکو ادامه بده و امسال میخواد کنکور تجربی بده؛ در صورتی که دیپلمش گرافیکه!

بهزاد سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 16:25

آهان متوجه شدم فقط فنی استثناء هست بقیه میشه خودت بخونی کنکور بدی.

آره! :)

شین شین شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 21:34 http://the-liife.blogsky.com/

مغز تکونی خوبه !
گاهی اصلا لازمه !!!
خنثی بودنم که مثلِ زنگ تفریح دنیا میمونه :)


چرا کنکور ندی ؟؟؟
یعنی تا اینجا کفایت میکنه ؟
پس فکر کنم هر چیزی که از گرافیک احتیاج داشتیُ
بدست آوردی و یاد گرفتی ...
حالا میخوای بری سراغ یه چیز نو !
به نظرم کار خوبیه !!!
من خودم هزار تا فن و رشته ی موردعلاقه دارم
که اگه میتونستم
(یعنی هم امکانش بود هم از پسش برمیومدم)
همشونو همزمان با هم دنبال می کردم !
اما امان از محدودیت و تنبلی و ... :دی

به هر حال هر هر رشته ای رو که دنبال کنی
و در هر زمینه ای فعالیت کنی امیدوااارم
مووووفق و راضی باشی :)

آره اگه مغز تکونی نکنم مغزم منفجر میشه! :دی

آره...الان اگه بخوام خود گرافیکو ادامه بدم هی درسا تکرار میشن!!!!
منم تو فکر انتخاب یه زیر شاخه ام! :)))
واقعا محدودیت و تنبلی زندگی من یکیو که پکونده! :||||
مررررررسی شقایقی...امیدوارم تو هم همیشه خوشحال و راضی باشی از زندگیت! ^__^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد