همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

بی تو...داریوش! :)

از خواب بیدار میشی و یه آهنگ از خواننده ای که ازش خوشت نمیاد، توی سرت میخونه...

میری آهنگ رو دانلود میکنی و با جون و دل گوش میدی!

این روزا مریم عجیبی رو دارم میبینم! :دی

ولی این مریم، بدجوری حالش خوبه! :)))

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 20:37

مریم جدید انرژی مثبتت اینجا هم پخش شده

:))))
ولی امان از شب و انرژیای منفیش...
باید انرژی مثبتامو بیشتر کنم که شبا کم نیارم! ¤__¤

شادی چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 04:54 http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام مریم گلی خودم چطوری عزیز جون خوبی خانومی
چقد دلم برات تنگ شده بود چه خوب کردی بهم سر زدی عزیزم
هنوزم همونجور پر شورو پر حرارت

سلام شادی جونم
فداااات خوبم تو خوبی خانوم؟!
منم حسابی دلتنگت بودم عزیزمممم! :))))
مررررسی لطف داری! ^__^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد