همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

هیچ

همه ی ما و همه ی خاطراتمون به تاریخ میپیوندن...

عادی میشیم...

قدیمی میشیم...

فراموش میشیم...

حس و حالا عوض میشن...

و در آخر؛

گریمون هیچ...

خندمون هیچ...

باخته و برندمون،

هیچ...


خیلی خوبما ولی حس میکنم خوب نیستم...!

شاید زمان لازمه...ینی قطعا زمان لازمه! :)

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 01:30

+یه مدته که وبتو دنبال می کنم، قشنگ معلومه با درونت درگیری داری.
البته که خیلی خوبه و باعث خودشناسی میشه.

+منم زیاد با خودم درگیر بودم، ولی لعنت به این موبایل و تکنولوژی و ... که خودمو از خودم دور کرد.

آره بدجوری درگیرم...
باعث خودشناسی میشه ولی خیلق خوشیا رو از آدم میگیره...!
ولی خب این درگیریه از موبایل و تکنولوژی بهتره!

بهزاد شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:12

اوووووو
بریم با هم خودکشی کنیم دیگه
تو که حالت خوب بود خوب باش

نه اون طرفم خبری نیست!!!
آره باید تلاش کنم که اون حال خوب بمونه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد