همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و آکورد و متن آهنگ گل گلدون من از سیمین غانم

 

 

لینک دانلود


آکورد و متن:



6/8 سنگین


Am............E..............Am....................E.....Am
گل گلدون من شکسته در باد      تو بیا تا دلم نکرده فریاد

Am...................E.....................Am....................E..Am
گل شبو دیگه شب بو نمیده         کی گل شبو رو از شاخه چیده

Am.............E.Dm............................Am.......Dm.....Am
گوشه آسمون پر رنگین کمون        من مثل تاریکی تو مثل مهتاب

Am.................E...Dm......................Am...............Dm...Am
اگه باد از سره زلف تو نگذره          من میرم گم میشم تو جنگل خواب

Am..................E....Dm...F...............C....G.........Dm..Am
گل گلدون من ماه ایوون من          از تو تنها شدم چو ماهی از آب

Am..............E....Dm.........F...................C......G...Dm...Am
گل هر آرزو رفته از رنگو بو             من شدم رود خونه دلم یه مرداب

E........Dm.........F.......................G................................Am
آسمون آبی میشه   اما گل خورشید   رو شاخه های بید  دلش میگیره

E.....Dm...........F....................G................................Am
دره مهتابی میشه   اما گل مهتاب      از برکه های آب     بالا نمیره

Am........E.......Dm.......................Am............................Dm
تو که دست تکون میدی   به ستاره جون میدی  میشکفه گل از گل باغ

Am........E.......Dm.......................Am............................Dm
وقتی چشمات هم میاد   دو ستاره کم میاد      میسوزه شقایق از داغ

نظرات 14 + ارسال نظر
سُهیل دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:45 http://Titbit.BlogSky.Com

همیشه یک ذره حقیقت پشت هر"فقط یه شوخی بود" هست.
یه کم کنجکاوی پُشت "همین طوری پرسیدم" هست.
قدری احساسات پُشت "به من چه اصلا" هست.
مقداری خِرَد پُشت "چه میدونم" هست.
و اندکی درد پُشت "اشکالی نداره" هست.

؛مرسی که به اینجور پُست زدن ها، ادامه میدی..

عاشششق این کاراتم مریمییی

این نوشته خیلی قشنگه میذارمش تو وبم!
خواهش میکنم!

♛Admin♛ سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:01 http://facebookbaz.blogfa.com/

اخه 6/8 سبکه اصن

حالا سنگین دیگه چیه

6/8 سنگین یه ریتمه...!

معصومه چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 http://maasrez.blogfa.com/

تو را مثل قانون…
کسی رعایت نمی کند؛
چرا غمگینی دلم؟
تو را برای شکستن سرشته اند…

رامتین سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:55

متن شو حفظ شدم

منم حفظم!

سیمین سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:16

دستت درد نکنه.من عاشق این آهنگم وخیلی دنبالش بودم دانلود کنم،اما نمی شد.حالا از اینجا راحت دانلود کردم.مرسی

خواهش میکنم.خوشحالم که وبم به دردت خورده!

اسخر چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:53

اهمق

خدایا همه ی آدمای بیمارتو شفا بده!
بلند بگو آمین!

محدثه جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 13:41

مرسی مریم جون آهنگ خیلی خوشملیه ولی من هنوز این ریتمو یاد نگرفتم که این آهنگو بتونم بزنم

ریتم 6/8 سنگین آسون ایشالا هر چه سریعتر یاد میگیری...!

N@zi جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 20:59

خخخ از این آهنگ متنفرم اولین آهنگیه که زدم کلی سرش عذاب کشیدم!!!!

آخی!!!!

علی پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:13 http://نمی گم

باحاله ممنون

خواهش میکنم!

فرزانه جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:39

عالی بود مرسی

خواهش میکنم دوست عزیز

[ بدون نام ] یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 21:39

جالب بودولی من بیش تر از رنگ وتزیین وبلاگت خوشم اومد مثل اسمت دوست داشتنیه

مرسی!

arina پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 16:34

خیلی اهنگ قشنگیه متنشم خیلی باحاله فقط میخواستم بدونم با گیتار میتونم بزنمش؟ممنون میشم اگه جواب بدین

بله میتونی!

حسن پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 13:24 http://پیش حضرت معصومه

سلام امیدوارم حالت خوب باشه ، وبلاگ جالبیه
ترانه خاطره انگیزیه و ممنونم ... دوست دارم کارای منم گوش بدی البته اگه ممکنه !

سلام دوست عزیز
ممنونم!
خواهش میکنم!!!
راستش من خیلی حجم درسم زیاده و چندوقت یه بار به زور میام اینجا!!! با ایمیلمم خیلی کار نمیکنم!!!
اگه یه راه آسونتر واسه گرفتن کاراتون باشه خیلی مشتاقم که گوش بدم!!!

عسل پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 23:02 http://GIRLY-M.blogfa.com

عاااااااااالی بود حتما به وبم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد