همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دو قطبی؟

واقعا گاهی شک میکنم که نکنه اختلال دو قطبی دارم؟

توی ژنمون نداریمش وگرنه با این احوالاتی که از خودم میبینم، احتمالا بهش دچار بودم :/

واقعا حال عجیبی دارم...باز اعصابم به شدت ضعیف شده، نمیتونم ذهنمو کنترل کنم، بغض گلومو فشار میده و دلم میخواد نباشم

واقعا باید هرچه زودتر یه کار پیدا کنم ذهنم سرگرمش بشه

نظرات 2 + ارسال نظر
پروفسور جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 20:21 https://otagham.blogsky.com/

برو یه جا تنهایی گریه کن.
دکتر میری؟

اون زمانی که این پست رو نوشته بودم، حتی گریه‌م نمیومد ولی بالاخره گریه کردم سبک‌تر شدم

رها دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 11:50

رها کن...

هعییییی :')

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد