همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

۱۳ سالگی

و اما همینه که هست ۱۳ ساله شد

۱۳ ساااااال! :))

سوسک سیاه عزیزم، مریم ۲۵ ساله داره برات می‌نویسه. یادته اون روزایی که ۱۲ سالم بود و یه سری مطلب کپی میکردم داخلت آپلود میکردم و میرفتم به لینکام میگفتم آپ هستم؟

من همونم ولی خیلی روزا رو گذروندم، تقریبا ۴۷۰۰ روز!

خیلی چیزا تجربه کردم، خیلی چیزا یاد گرفتم، مسیر دور و درازی رو طی کردم و خیلی وقتا اومدم پیشت صحبت کردم! البته که بیشتر اوقات گله کردم و تو شدی رفیق روزای خستگیم اما خب هیچوقت از اتفاقای خوب و دستاوردام بی خبر نذاشتمت....

به نظرت این دوستی تا کی پا برجا میمونه؟

اگه از من بپرسی به نظرم شاید تا همیشه...تا وقتی که دستام توان تایپ کردن داشته باشن ^_^

امروز که تولدته، حرفام بوی خوب دارن. مدتیه که چسبیدم به آرامش! از وقتی که اولویت اولم شده، خیلی آرومترم، خیلی زندگی شیرین‌تره و ذهنم ساکت‌تره!

درسته...رفتم دنبال خواستن از محل داشته‌هام ؛)

تازه در این روز مبارک دارم میرم به مصاحبه سوم (آخر) یه موقعیت کاری که تا این لحظه به نظرم میتونه کار خوبی باشه؛ درسته که دورکاری نداره ولی شاید دیگه تو خونه نشستن کافی باشه...

دیگه اون برنامه‌هایی که مد نظرم بودن رو تا حدود خوبی پیش بردم و به نظرم الان وقت تجربه‌های بیشتره

مسیرشم خوبه، با اورینت ۵ دیقه پیاده فاصله داره(میدونم معیار خنده‌داریه!)


دوست قدیمی من، مبارکم باشی

1111

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد