همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

عمق فاجعه

سلام خوفین؟!
نظرتون چیه امروز یکم سر به سر شقایق بزاریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
آبجیم کلاس اول که بوده یکی از دوستاش واسش یه جوک گفته این بنده خدا هم از اون بچه های ساده روزگار شب تا صبح خوابش نبرده همش منتظر بوده یه صائقه از آسمون  بیاد بخوره فرق کلش سوسکش کنه!!!
از عذاب وجدان تا رسیده خونه واسه مامانم تعریفش کرده گفته من گناه کردم؟!
خودش که میگه تا زنگ آخر داشته لبشو گاز میگرفته!!!!
حالا قیافشو تصور کنین تو اون لحظه!!!!!

جان من حالا جوکو داشته باشین اونوقته که به عمقه فاجعه پی ببرین:

از همشهریمون میپرسن کدوم پیامبر بوده که از هر حیوون یه جفت تو کشتیش داشت؟!

طرف برمیگرده میگه یوگی و دوستان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الهی من قربون معصومیتت برم آجی جونم..........................

آدامس خرسی

سلام دوستان

میخوام یه شرح حال از آ خرین روز امتحانام بدم

با دوستم سارا پامونو گذاشتیم تو مدرسه ثانیه اول بودم ثانیه دوم نبودم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اگه گفتین کجا بودم ؟

الف) تو فضا بودم!

ب) رو پله ها له شده بودم با مقنعه دوستم !!!!!!

پ) سوار ترن هوایی شهر بازی بودم !!!!!!!!!!!!!

د) سوال نکته انحرافی داره کلا بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ودر آخر خوانندگان عزیز گزینه ی ((ب)) درسته 

یکم آثار ضربه مغزی توم دیده میشه و یکم کوفتگی پس نتیجه میگیریم که چیز خاصی نبود

تازه قیافه ی سارا رو بگید شده بود عین آدامس خرسیی که تو گرما کش اومده.....................

سارا بعد از وقوع جرم:مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررریم

خوشبختانه

سلام دوستای گلم

مریم از دست امتحانای ترسناک جون سالم بدر برده باورتون میشه؟

خودمم باورم نمیشه

دلم میخواد از این به بعد همیشه بیام پیشتون

دارم از خوشحالی بال در میارم

تو این چند وقته دلم لک زده بود واسه دو دقیقه اینترنت

خدایا چی میشد معلم بد تودنیا وجود نداشت(همه مثل ستوده جان بودن)

تازه یه خاطره ی قشنگ از روزهای امتحان:

داشتم از امتحان باکاردستی برمیگشتم (کاردستیم با یونولیت بود)بعد یه نفر سگ دستش بود همین جوری داشتم به سگش نگاه میکردم که رفتم تو دیوار کاردستیم کج شد(مگه یونولیتم کج میشه)دیگه کاردستی منه دیگه!!!!!

همگی تونو دوست دارم

 

بدبختانه

دوستای گلم امتحانام شروع شده

من هیچ تضمینی نمیکنم که بتونم مثل همیشه بهتون سر بزنم


پس فعلا خدافظ