همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و متن آهنگ یارم یارم از میلاد درخشانی

 

 

لینک دانلود 

 

متن: 

  

(دلی دارُم دلی دیوونه دارُم 

 

هوای عاشقی در سینه دارُم)2 

 

(اگر این عاشقی با ما بسازه 

 

عجب گنجی در این سینه دارُم)2 

 

(دلی دارُم دلی دیوونه دارُم 

 

هوای عاشقی در سینه دارُم)2 

 

(اگر این عاشقی با ما بسازه 

 

عجب گنجی در این سینه دارُم)2 

 

(یاروم یاروم دلبر یاروم)4 

 

(دلُم می خواد که با تو یار باشُم 

 

چو دونه در میون نار باشُم)2 

 

چو دونه در میون نار شیرین 

 

چو بلبل محرم گلزار باشُم 

 

(اگر این عاشقی با ما بسازه 

 

عجب گنجی در این سینه دارُم)2 

 

(یاروم یاروم دلبر یاروم)4 

 

هــی 

 

یاروم یاروم 

 

یاروم یاروم دلبر یاروم

حسین پناهی

 

 

سلام دوست جونیام 
امروز نهمین سالگرد حسین پناهی عزیز هست! 
ببخشید دوستان اون نوشته ای که گذاشته بودم با اینکه قشنگه ولی مال حسین پناهی نیست(خونواده اش توی سایت رسمیش تکذیب کردن!) 
ولی بازم روحش شاد...!  
ادامه مطلب ...

دیالوگ ماندگار و زیبای آقای همساده!!!

آقو ما به دنیا اومدیم انقلاب شد
حرف زدیم جنگ شد
راه رفتیم کودتا شد
رفتیم مدرسه جنگ تموم شد
درس خوندیم, هی نظاموی آموزشی عوض شد
رفتیم دانشگو ,کنکور ول شد
رفتیم سربازی, معافیت آزاد شد
رفتیم سرکار, مملکت تحریم شد
خواستیم ازدواج کنیم, طلا گرون شد
گفتیم بریم خارج, پاسپورتمون دی پرت شد،
الانم اینترپل دنبالمونه هه هه هه هه یعنی داغونمااا،
له لهم آقو !
با این شرایط که پیش میره آقو فکر کنم
مشکل از ما باشه اگه بمیریم شاید دنیا بهشت شد…


  

دانلود و متن آهنگ شرم بوسه از رامش

 

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

 

لینک دانلود 

 

متن: 

 

اون دو تا چشمات مثه ستاره 

 

دل میشه صیدش به یک اشاره 

 

حجب یه شرقی توی چشاته 

 

شرم یه بوسه روی لباته 

 

بودنت آیته آیته روشنی 

 

وسعت قصه ای گفقتنی 

 

بی تو من یک شبم یک شب بی تپش 

 

خسته ای منتظر چشمه ای بی تپش 

 

پل جدایی چرا نشسته در بین ما 

 

بیا که بی تو دلم میمیره اینجا 

 

اون دو تا چشمات مثه ستاره 

 

دل میشه صیدش به یک اشاره 

 

حجب یه شرقی توی چشاته 

 

شرم یه بوسه روی لباته 

 

چشم تو راز شب ، راز یک صاعقه 

 

بوی تو ، بوی گل وسعت جنگله 

 

بی تو من خسته ام ، خسته ی لحظه ها 

 

مرده در چشم من غربت برکه ها 

 

پل جدایی چرا نشسته در بین ما 

 

بیا که بی تو دلم میمیره اینجا 

 

چشم تو راز شب ، راز یک صاعقه 

 

بوی تو ، بوی گل وسعت جنگله 

 

بی تو من خسته ام ، خسته ی لحظه ها 

 

مرده در چشم من غربت برکه ها 

 

پل جدایی چرا نشسته در بین ما 

 

بیا که بی تو دلم میمیره اینجا

کمی لبخند لدفن!

دو نفرو سخت میشه پیدا کرد , یکی کسی که درکت کنه و دومی کسی که بدونه کجای کمرت میخاره. 

 

ﻣﺎﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺩﻡ ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭﯾﻢ ﺗﺎ ﻟﻨﮓ ﻇﻬﺮ ﺧﻮﺍﺑﯿﻢ
ﻣﺸﮑﻞ ﺍﺯ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ ﻭ ﺑﯽ ﺧﻮﺍﺑﯿﻤﻮﻥ ﻧﯿﺴﺖ…
ﻣﺎ ﺫﺍﺗﻦ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ...ﺑﺪﻧﻤﻮﻥ ﺑﻪ ﻭﻗﺖ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺗﻨﻈﯿﻤﻪ!
ﭼﮑﺎﺭ ﮐﻨﯿﻢ ﻃﺒﯿﻌﺘﻤﻮﻧﻪ ﺩﯾﮕﻪ...! 

 

من حاضرم آمونیاک خالص تنفس کنم ولی…
بوی ماه مهر به مشامم نرسه...   

ادامه مطلب ...

همانند سیب باش!

اگر قادر نیستی خود را بالا ببری، 

همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه ای را بالا ببری!!! 

دکتر علی شریعتی جونم                                            
 

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

دانلود و متن آهنگ چیز و هیچ چیز از گروه دنگ شو با صدای شهرزاد سپانلو

 برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

 

لینک دانلود 

 

متن: 

 

به دامن این آسمان خدا یک ستاره ندارم 

  

گوهر که نگو در زمانه یکی سنگ خاره ندارم 

 

کجا بروم، با که می بزنم، آشنای دلم کو 

 

به گریه مگر غم رود ز میان, من که چاره ندارم 

 

به دامن این آسمان خدا یک ستاره ندارم 

 

ترانه عاشقی دگر شد افسانه که مانده تنها بجا نشانه پروانه در این زمانه 

 

چه کردم ای ماه من تو این چنین سرکش 

 

به هر زمان می کشی مرا به صد آتش به یک بهانه 

 

به دامن این آسمان خدا یک ستاره ندارم 

 

کجا بروم، با که می بزنم، آشنای دلم کو 

 

به گریه مگر غم رود ز میان, من که چاره ندارم 

  

به دامن این آسمان خدا یک ستاره ندارم 

 

ترانه عاشقی دگر شد افسانه که مانده تنها بجا نشانه پروانه در این زمانه 

 

چه کردم ای ماه من تو این چنین سرکش 

 

به هر زمان می کشی مرا به صد آتش به یک بهانه 

 

به دامن این آسمان خدا یک ستاره ندارم

احمق...

احمق کسی است که گذشته اش حال اکنونش را میگیرد...! 

 

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

 

کش رفته از وبلاگ هیلدا جونم(البته فقط جمله اش!)

دانلود و آکورد و متن آهنگ خوشبختیت آرزومه از سیامک عباسی

 

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

 

لینک دانلود 

 

آکورد و متن: 

 

۴/۴ 

 

Am                     C                                   D                          Em

اگه اون که کنارته تو رو بیشتر از من میخواد  اگه با همون راحتی  اگه باهات راه میاد 

 

B     D                                 C          G                        D

اگه روزگار بد تو رو ازم گرفته  اگه خاطرات خوبمون از خاطرم نرفته 

 

B7          B          Am              C      G             D              Am

(خوشبختیت ارزومه  حتی با من نباشی حتی از خاطره هامون جدا شی) 

 

Em      Am                               D              Am              C                             Em

از همون روزای اول می دونستم نمی مونی می دونستم نمی تونی عشقو تو چشام بخونی 

 

Em         Am                                  D            Am          C                            Em

از همون روزای اول دل تو با دیگری بود  کاش همیشه بات بمونه   اون که عشق بهتری بود