همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

تـــــرول!!!!! :))))



سلام دوس جونیام
خوبید؟!
فقط میخواستم بگم آهنگ نخند به من از رضایا خیلی متفاوت و قشنگه اگه دوس داشتید دانلودش کنید!!!!(توی مطلب قبلیمه!)

دانلود و متن آهنگ نخند به من از رضایا


لینک دانلود


متن:


صاف و رو راست باشی میخندن بهت


دو دره باز باشی میخندن


اهل نماز باشی میخندن بهت


یه قمار باز باشی میخندن بهت


تو آدما نرو میخندن بهت


ببند رو خودت درو میخندن


کجارو صاف نرو میخندن بهت


هر وصله ای ام بخوان میبندن بهت


تا میام ببینم تو دنیا چی میگذره میخندن به من


تا میام پیدا کنم دختر آرزوهامو میخندن به من


نخند نخند نخند نخند به من به من

نخند نخند نیشو ببند تو خنده دار تری یا من


نخند نخند نیشو ببند تو خنده دار تری یا من تو من


صاف و رو راست باشی...


همه به من میخندن چون شبیه هیچکی نیستم همیشه خودمم


منم به اونا میخندم چون همه شبیه همن فقط دروغ میگن


بگن بگن بگن بذار بگن بذار بگن اینجوری جا بیشتر میشه واسه من


نخند نخند...

من هستم!

سلام دوس جونیام

خوبید؟! چه خبرا؟!

تقریبا یه ماه بود که نبودم! خیلی دلم واستون تنگ شده بود!!!!

هم کامپیوترم خراب شده بود و هم مدرسه ام شروع شده بود و هم شمال بودم!

مدرسه که خیلی خوب بود و یه سری درسای تخصصی رو کار کردیم(1 تا 10 شهریور!!!!) خیلی توی روحیه ام تاثیر داشت و حسابی حالم خوب بود!

دقیقا روز بعد از تعطیلی از مدرسه رفتیم شمال تا جمعه!!!

جاتون خالی خوش گذشت!

اول رفتیم نوشهر و بعد نمک آبرود و بعد رودسر و بعد فومن و ماسوله و قلعه رودخان!!!!!

کلا خیلی سعی کردیم همه جا رو بگردیم!

دو تا عکسم واستون گذاشتم:




اینجا ماسوله اس!



اینم یه تیکه از جنگل قلعه رودخانه!(خیلی خیلی قشنگ بود!!!)

دانلود و آکورد و متن آهنگ میرم از بنیامین و میلاد

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن :


ریتم:4/4

{Dm - Am - E -Am}

Am                          Dm
میرم تا تو آروم شب ها چشمات بسته شه

Am         Dm
دیوار اتاقت از عکسم خسته شه

Am                  Dm
میرم تا بارون منو یاد تو نندازه

Am               E  Am               E
میرم یه جای تازه،میرم یه جای تازه

Am                          Dm
میرم با چشمای خیس و قلبی بی گناه

Am                        Dm
میرم حتی نمی ندازی به من یک نگاه

Am                    Dm
هر جا میرم اما بازم یادت می افتم

Am               E   Am               E
اینو به همه گفتم، اینو به همه گفتم

Am                  Dm
میرم جای من اینجا نیست

.              Am                E             
عشق تو زیبا نیست، رویا نیست

Am                  Dm
میرم جایی که دریا نیست

.              Am                 E  
اسم تو رو ما نیست، غوغا نیست


Dm - Am}3}

{Dm - Am -E}

Am                          Dm
کاش می شد تو ببینی من اینجا چه تنهام

Am                            Dm
وقتی که تو نباشی به هم می ریزه دنیام

Am                            Dm
اینجا کسی نیست با چشمای ناز و روشن

Am                  E    Am                  E
بی تو چه غریبم من، بی تو چه غریبم من

Am                          Dm
از هر جا رد میشم میاد عکست رو به روم

Am                          Dm
سوخته تو آتیش عشقت شهر آرزوم

Am                      Dm
دارم آروم آروم مرگو به جون می خرم

Am                E      Am                 E
دیدی چی اومد سرم، دیدی چی اومد سرم

Am                  Dm
(میرم جای من اینجا نیست

.              Am                E             
عشق تو زیبا نیست، رویا نیست

Am                  Dm
میرم جایی که دریا نیست

.              Am                 E  
اسم تو رو ما نیست، غوغا نیست)2

Dm
میرم


Dm - Am}3}


{Dm - Am -E}