همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

روزگاریست...

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


روزگاریست که شیطان فریاد میزند:

آدم پیدا کنید؛ سجده خواهم کرد....!

                                                دکتر علی شریعتی جونم

...........................................................................................

سلام دوس جونیام

خوبید؟!

ببخشید یه چند وقتی نبودم....

نمیدونم چرا اصلا حوصله نداشتم!

توی شبای احیا منو هم دعا کنید.

فعلا خداحافظ

دانلود و متن آهنگ هنوز از محمدرضا رهنما


لینک دانلود


متن:


نیستی و هنوز باهات حرف میزنم


مثل روزای خوبمون درک میکنم تموم غصه هاتو


باهات بحث میکنم مثل بعضی شبا حتی ترک میکنم


تموم لحظه هاتو


خوب میدونم میفهمم که تو هم مثل منی


هنوزم بی قراری بخون باهام که سکوتو بشکنیم


بگو دوسم داری هنوز


(هنوز من هنوز تو به عشقمون پا بندیم


من و تو بدون هم هنوزم ما هستیم)2


بهت فکر میکنم وقتی راه میرم وقتی ساز میزنم


وقتی به عکسی که دادی نگاه میکنم


آره هنوز فکر میکنم که چرا جدا شدیم


ما که خوشبخترین بودیم رو زمین


دشمن عشق ما این لعنتی بود


این فاصله این دوری فقط همین فقط همین 

 

(هنوز من هنوز تو به عشقمون پا بندیم


من و تو بدون هم هنوزم ما هستیم)2

تست شخصیت شناسی

سلام دوس جونیام

امروز یه تست شخصیت شناسی کوتاه گذاشتم که به نظرم جالبه...!

فرا رسیدن ماه رمضونم با تاخیر خیلی زیاد تبریک میگم!

..................................................................................

پرسش ها:


 1- نام های این حیوانات را به ترتیب علاقه خود قراردهید:

گاو، ببر، گوسفند، اسب، خوک.
 
2- یک کلمه برای توصیف اسامی زیر بنویسید:
سگ، گربه، موش صحرایی، قهوه، دریا.

 3- به کسانی فکر کنید (کسانی که شما را بشناسند و برای شما مهم باشند) و آن ها را به رنگ های زیر ربط دهید ( افراد تکراری نباشند. برای هر رنگ، نام یک فرد).
زرد، نارنجی، قرمز، سفید، سبز. 

ادامه مطلب ...

دانلود و متن آهنگ دل به دل از همایون شجریان

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

لینک دانلود


متن:


(دل سپرده ام من به روی تو


در دل من است آرزوی تو)3


دل سپرده ام من به روی تو


دل سپرده ام من به روی تو


در دل من است آرزوی تو


بخت آینه باشدم اگر مینشاندم رو به روی تو


جان جان جان از همه جهان


میکشد دلم پر به سوی تو


دل به دل ز تو تا تو آمدم


قبله گاه من خاک کوی تو


دل به دل ز تو تا تو آمدم


قبله گاه من خاک کوی تو


منکه عاشقم مست و سرخوشم


جرعه میکشم من سبوی تو


(گنج آرزو در دل منی)2


(در دلم کنم جست و جوی تو)2


جان جان جان از همه جهان


میکشد دلم پر به سوی تو


(دل سپرده ام من به روی تو


در دل من است آرزوی تو)2


دل سپرده ام من به روی تو


دل سپرده ام من به روی تو


در دل من است آرزوی تو


بخت آینه باشدم...

یاد من باشد...

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


 یاد من باشد فردا دم صبح

جور دیگر باشم
بد نگویم به هوا،  آب ، زمین
مهربان باشم،  با مردم شهر
و فراموش کنم،  هر چه گذشت
خانه ی دل،  بتکانم ازغم
و به دستمالی از جنس گذشت ،
بزدایم دیگر،تار کدورت، از دل
مشت را باز کنم، تا که دستی گردد
و به لبخندی خوش
دست در دست زمان بگذارم

یاد من باشد فردا دم صبح
به نسیم از سر صدق، سلامی بدهم
و به انگشت نخی خواهم بست
تا فراموش، نگردد فردا
زندگی شیرین است، زندگی باید کرد
گرچه دیر است ولی
کاسه ای آب به پشت سر لبخند بریزم ،شاید
به سلامت ز سفر برگردد
بذر امید بکارم، در دل
لحظه را در یابم
من به بازار محبت بروم فردا صبح
مهربانی  خودم، عرضه کنم
یک بغل عشق از آنجا بخرم

یاد من باشد فردا حتما
به سلامی، دل همسایه ی خود شاد کنم
بگذرم از سر تقصیر رفیق ، بنشینم دم در
چشم بر کوچه بدوزم با شوق
تا که شاید برسد همسفری ، ببرد این دل مارا با خود
و بدانم دیگر قهر هم چیز بدیست

یاد من باشد فردا حتما
باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست
و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا
و بدانم که شبی خواهم رفت
و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی

یاد من باشد
باز اگر فردا، غفلت کردم
آخرین لحظه ی از فردا شب ،
من به خود باز بگویم
این را
مهربان باشم با مردم شهر
و فراموش کنم هر چه گذشت......
                                           فریدون مشیری                       

دانلود و متن آهنگ کتیبه از فرهاد

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


متن:


گرم و زنده بر شنهای تابستان زندگی را بدرود خواهم گفت


گرم و زنده بر شنهای تابستان زندگی را بدرود خواهم گفت


تا قاصد میلیونها لبخند گردم . تابستان مرا در بر خواهد گرفت و دریا دلش را خواهد گشود


تا قاصد میلیونها لبخند گردم . تابستان مرا در بر خواهد گرفت و دریا دلش را خواهد گشود


زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت


زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت


زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت


آخ . زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت