همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

شـــــــــــب یــــــــــــــــلدا

سلام دوستای گلم

شب یلدای همتون مبارک

امیدوارم به همتون خوش بگذره 


بابام گفت یه دختر بچهه توی تاکسی به مامانش گفته: 

مامان دوستم میگه فردا میخواد دنیا خراب بشه!!!!!!

راننده تاکسی برگشته گفته :عمو جون دنیا خراب نمیشه ولی اگه امشب هندونه زیاد بخوری شب توی رختخوابت خراب میشه!!!!!! 

دوستتون دارم  

بای بای

!!!!!

در سرزمینی که مردمانش عصا از کور میدزدند!!!!!
من از خوش باوری اینجا محبت آرزو کردم...

دارم بال در میارم!!!!!!

سلام دوستای گلم 

خوبین؟!

من که حالم خیلی خیلی خوبه؟!

آخه امروز تا از مدرسه اومدم سارا زنگ زد گفت که فردا و پس فردا به خاطر آلودگی هوا تعطیله!!!!!!!

از خوشحالی چشمام پر اشک شده بود

خیلی جالب بود امروز توی مدرسه قرار گذاشتیم که نفری 100 تا صلوات برای اینکه این دو روز تعطیل بشه بفرستیم

راستی دیروز از راه مدرسه با مبینا میخواستیم بریم کتابخونه تا هم مبینا کارت عضویتشو بگیره هم من کتابمو عوض کنم

قبل از اینکه بریم کتابخونه دیدیم پارک بغلش شلوغه و مامانا بچه هاشونو آوردن اونجا ما هم رفتیم یه کم تاپ بازی کردیم خیلی خوش گذشت 


ولی امروز به مامانم گفتم که این کارو کردم (دیگه چی کار کنم به خودم قول دادم که دروغ نگم)

وای فردا دو تا امتحان داشتم ولی دیگه نباید بخونمش

راستی دوستای گلم اگه کتاب رازو نخوندین توصیه میکنم که حتما بخونید خیلی قشنگه من دارم میخونمش

بای بای

حیف!!!!!!!!

حسین (ع) بیشتر از آنکه تشنه ی آب باشد تشنه ی لبیک بود 

حیف که جای افکارش زخم های تنش را نشانمان دادند 

و بزرگ ترین دردش را بی آبی خواندند 

                                                          دکتر علی شریعتی جونم