همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

شلیل انجیری؟!

سلام دوس جونیام

خوبید؟!

امروز وبم سه ساله شد!!!!

امیدوارم همیشه توش مطلب بذارم و هیچ وقت تعطیل نشه...!

.....................................................................................

چند روز پیشا که مامانم و بابام رفتن میوه خریدن با یه میوه ی جالب و عجیب اومدن خونه!!!!!(شکل هلو انجیریه و مزه ی شلیل میده!)

ما که بهش میگیم شلیل انجیری!

اینم عکسش:



آهنگ کرم از محمدرضا شایع خیلی متن جالبی داره، اگه خواستید دانلودش کنید!

دانلود و متن آهنگ کرم از محمدرضا شایع

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


متن:


بالاخره با پولای خوردم یه خونه رو پیش خرید کردم جنوب شهر

شبا تو کوچه اش میزنه سپوره گشت و فشار کمه کرما مثه سیخ تو جونتن

چند تاشون کارگرای ته تکیلان ، چند تاشون تو مغزم شنبه سمینار

دارن ، همیشه ساعت دو شب مثه قدیما دلم سیگار و یه پنجره میخواد

اتاق بغلی یه دختره اس خوشگل ، موهای بلند و دم اسب پشتش

شام و ناهارو با همیم ، کرما رو سرخ میکنه خوب میزاره مغز پخت شه

تن جفتمون ملافه اس ، اون لباس عروسشه من کت شلوارم

شکمش داره گرد میشه کم کم ، چند ماه دیگه منم دختر دارم

دیگه همه چند رنگن ، دیدی تازه سال به سال فامیلو کمتر میبینیم

واسه دعا و اشک هایی که پنج شنبه میریخت مامان از خدا جایزه لبخند میگیریم

چهارده ساعت از روزو توی آتیشیم ، هفت ساعت خواب سه ساعت پیش زن و بچه

چندتا دستمال زیر پتو جشنه ، ههه دخترم به دنیا اومد

اینطرف یکی هست که خیلی از من و تو تنها تره

یه خونه نقلی بغل پل صراط و چند تا صفحه خاطره و عکس

کل دلخوشی هاشه

دیروز که با هم حرف میزدیم میگفت بچه هام هیچکدوم نیست منو یادشون

کافیه همین که خوبه حالشون ، راستی فکر کنم اسمش خدا بود

کار کاسبی خوب ، آب میفروشم تو جهنم عین بالماسکه

میمونه همه چی همه سوختن ، دافه رو صورتش جای گونه چال کاشته

نه ریشا آنکادره نه شلوارا دوتا ، نه شاها بلندن نه سربازا کوتاه

جهنمی ها یخ زدن همه خدا دیگه نداره پول گاز بده واسه آتیش

منم دیگه میفروشم جای آب چایی ، حتی اگه باشه هوا آفتابی

خدا هوای همه رو داره ، کنسرت های مایکل هم بی دم و دستگاه نیس

آدما همدیگه دوست دارن ، ولی کرما نه

با مرامن گشنه چشماتن اول که چیزی نبینی

مفت میخورنت تف میکننت بعد ، در گوشت داد میزنن

این انتقام بابامه که ته تکیلا میکرد شنا قورتش دادی

زیر پوستت پایین و بالا میرن ، تغذیه مدرسشون میشه گوشتت

فرق نمیکنه باشه جرمت چی ، صبح سفید یه دسته گل بگیر

برا خدا ببر چون عین بنده هاش نی پشت میز

آدما همدیگه رو دوست دارن کرما نه

اینور خیلی بیشتر خوش میگذره

گیتارم...! :)



سلام دوس جونیام
خوبید؟!
امروز یه عکس از گیتارم گذاشتم...
چند وقتی میشه که طرح روشو عوض کردم، میخواستم هم بهتون نشونش بدم و هم بپرسم قشنگه؟!
این طرحو بابام واسش طراحی کرده...!

دانلود و آکورد و متن آهنگ به سوی تو از امیرحسین آرمان

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:3/4

Gbm   -   G -Bm               B                     A         Gbmmaj7           Gbm                      
به سوی تو به شوقِ روی تو به طرف کوی تو ... سپیده دم آیم مگر تو را جویم بگو کجایی

Gbm  -  Em  - D               B               Gbm-Bm                                     B                   
نشانِ تو گه از زمین گاهی ز آسمان جویم ... ببین چه بی پروا رهِ تو می پویم بگو کجایی

[B  -  Bm-Gbm - B-B - D-Em-Gbm]

[Gbm]

Gbm - G -Em         D         Gbm7 Gbm    G      B             A-Gbmmaj7-Gbm                 
کـــــــــــــــــــــــــــــی رود رخِ ماهت از نظرم نظرم ... به غیر نامت کی نامِ دگر ببرم

Gbm   -   G-Bm                 B                                                      
اگر تو را جویم حدیثِ دل گویم بگو کجایی

Gbm     -   Em  -  D                B              Gbm     -    Em  -  D            B                         
به دستِ تو دادم دلِ پریشانم دگر چه خواهی ... فتاده ام از پا بگو که از جانم دگر چه خواهی

Gbm   G    Em           G     Bm                               A7                                  
یک دم از خیالِ من نمیروی ای غزالِ من ... دگر چه پرسی ز حالِ من

Gbm            Bm             Em                                                  
تا هستم من اسیرِ کوی توام به آرزوی توام

 اگر تو را جویم...

بالاخره یه مطلب طنز...


سلام دوس جونیام

خوبید؟!

من بالاخره بعد گذشت مدت ها با یه ترول اومدم!!!!

خداییش خیلی وقت بود مطلب طنز نذاشته بودم...

با بی حوصلگی و بیکاریم سر میکنم!

امروز آخرین روزیه که روزه هستم و میشه گفت خوشحالم ولی دلم واسه ماه رمضون تنگ میشه...!

عید سعید فطرو پیشاپیش تبریک میگم!

راستی برنامه ی خندوانه رو میبینید؟! به نظر من خیلی قشنگه...

توی این روزایی که بی حوصله ام تنها چیزیه که خوشحالم میکنه و یه امیدی بهم میده!!!!

فعلا دیگه برم!

راستی آهنگ تو هستی از بهرام رادان خیلی قشنگه!

دانلود و متن آهنگ تو هستی از بهرام رادان

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


متن:


تو رفتی ولی حال و هوات هست

تو نیستی ولی خاطره هات هست

تو بردی ولی یادگارات هست

با داشتن حال و هوات

به شوق اون خطره هات

با دیدن یادگارات ندیدنت به چشمه

نبودنت به لمسه تو رفتنت به حرفه

(تو اینجا موندگاری خودت خبر نداری)2

تو رفتی ولی حال و هوات هست

تو نیستی ولی خاطره هات هست

تو بردی ولی یادگارات هست

با رفتن تو حتی یه رد پا نمونده

یا که دلم به یادت آواز غم نخونده

(اگه برنگردی تو منو تنها نذاشتی

اینو بدون که تو خودت و جا گذاشتی)2

(تو رفتی ولی حال و هوات هست

تو نیستی ولی خاطره هات هست)2

تو رفتی ولی حال و هوات هست