همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

چه عجب مریم خانوم!!!

سلام دوستای خوشگلم 

نمیدونید چقدر دلم برای همتون تنگیده بود

توی این چند روزه به خاطره اینکه بارون شدید اومده بود خط تلفونمون قطع شده بود به خاطر همینم نتونستم بیام پیشتون

شروع ماه محرم رو به همتون تسلیت میگم میدونید که این ماه یکی از ماه های حرامه و گناه دو برابر مجازات داره و خوبی هم دوبرابر پاداش داره امیدوارم که هممون توی این ایام بیش تر کار های خوب بکنیم تا گناه

منکه خودم دارم هرشب سوره ی واقعه رو با زیارت عاشورا و آیـت الکرسی رو میخونم نمازم که همیشه سرجاشه...

راستی کاخ گلستان خوش گذشت ناصر الدین شاه گفت به تک تکتون سلام ویژه برسونم

تازه کتابخونه ی محلمون ثبت نام کردم چند روز پیش با مبینا و سارا و الهام رفتیم اونجا تا کتاب برداریم تحقیق بنویسیم اونوقت خانومه میگه نمیتونید برید سالن مطالعه!!!!!!!!!

گفت شما راهنمایی هستید باید برید سالن کودک نوجوان اینقد حرصمون گرفت ولی مجبوری رفتیم ولی توی قفسه های نوجووونا کتاب بابالنگ درازو پیدا کردم قرار شد وقتی کارت عضویتم اومد برم کتابشو بگیرم

همتونو خیلی خیلی دوست دارم

خداحافط

من خیلی خوشحالم!!!!

سلام دوستای گلم

حالتون خوبه؟!

من که خیلی خوبم آخه دیروز برای بار چهارم توی مدرسه سه تار زدم

خیلی خوب بود بچه ها که خیلی تعریف کردن بهم جایزه هم دادن!!!

راستی یکشنبه میخوام برم اردو کاخ گلستان 

خیلی خوشحالم آخه تا حالا کاخ گلستان نرفتم 

ولی سارای بی معرفت گفت من نمیام میخوام از درسا عقب نیفتم ولی زهرا و مرضیه میان

درسا خیلی زیادن معلما به این سه روز تعطیلی هم رحم نکردن بهمون مشق گفتن!!!!!!!!!!!

دیروز از راه مدرسه رفتم خونه ی سارا اینا تا کوه آتشفشان درست کنیم اینقدر خندیدیم با چسب چوب و روز نامه و شونه تخم مرغ میخواستیم درست کنیم ولی سرهم نمیشد ولی یه جوری درستش کردیم!!!! 

خیلی دوستون دارم 

بای بای

راستی عید غدیر رو به همتون تبریک میگم